Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Jeg scorer ganske ofte på langskudd, handler bare om å finne en passende teknikk.

 

Nettopp det jeg ikke finner ut av :)

Ironisk nok så puttet jeg på langskudd på første forsøk nå etter jeg skrev innlegget. Fletcher på halvvolley fra 25, og jammen gikk den ikke i krysset også. Ikke at jeg ville klart det igjen om jeg prøvde nå. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den Dualshocken spillkontrollen som fulgte med PS3,skal den lades med USB som fulgte med eller? Hvis ikke,hva skal man med kabelen? Dualshocken sluttet plutselig fungere,men ble ok da jeg koplet kabelen til.

Selvsagt skal den lades ja :) Med den kabelen.

ok,hvor lenge holder en lading da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Den Dualshocken spillkontrollen som fulgte med PS3,skal den lades med USB som fulgte med eller? Hvis ikke,hva skal man med kabelen? Dualshocken sluttet plutselig fungere,men ble ok da jeg koplet kabelen til.

Selvsagt skal den lades ja :) Med den kabelen.

ok,hvor lenge holder en lading da?

Du må bruke den visst du tar med kontrollen til en kompis' ps3.
Lenke til kommentar
Noen som vet om spillet har kommet ut til pc? Alle andre versjoner var kommet annet enn til pc da jeg var i byen her om dagen.

 

For guds skyld ikke kjøp det til PC!! Aldri gjør det!!! FIFA er helt forferdelig på PC. Dårlig grafikk, gameplay osv.. Skal du ha et godt fotballspill til PC så kjøper du Pro Evolution Soccer.

Lenke til kommentar

Hva synes folk om formsystemet på Manager Mode? Synes det blir litt for simpelt. Jeg har som regel ingen spillere som har noe pluss på formsiden. De fleste har pil som peker nedover. Synes det blir for kjipt at formen skal basere deg på ratingen til spillerne. Jeg liker å rotere på laget ganske mye, og da er det ingen spillere som får noe spesiellt god rating. På Fifa 09 kunne jeg vinne ligaen med over 100 poeng, men fikk ingen spillere på "årets lag".

 

Rating-systemet er ikke spesielt bra, og kombinert med formsystemet blir det ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar

Sant det, men skal ikke se bort i fra at jeg koser meg med en selvlaget offline-tournament. Hadde de lagt litt mer sjel i Manager Mode hadde det vært fett, lisenser som CL etc. hadde vært fett, men det er det vel PES som får igjen..

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Startet på ny karriere med Real Madrid etter Notts gikk i dass :p

 

Spillere som er kjøpt inn:

 

Nemanja Vidic

Patrice Evra

Philipe Mexes

Marko Marin

Sotiris Ninis

Grafite

Edin Dzeko

Shay Given

 

Samt at jeg har utviklet hele trenerstabben på fullt :p Bortsett fra Stadion duden som er dyrest :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...