Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har merket at det har blitt MYE vanskeligere å score? Jeg får flere 100%-sjanser i hver kamp, men scorer maks 2 ganger.

Da tenker jeg mest på 1 mot 1 med keeper(Ja, jeg vet jeg kan chippe over keeper, men prøver å ikke gjøre det).

Så enig så enig. Spilte nettopp mot en fyr og vant 5-0 da. Men bomma på en del 1v1 alene med keeper. Chippe over keeper har også blitt vanskeligere, og jeg prøver mest å plassere ballen nede i hjørnene. Da treffer jeg som oftest stolpene. DET er definitivt det som irreterer meg mest.

Lenke til kommentar

Å avslutte upresset er ikke noe særlig vanskeligere. Jeg har kamper der jeg er utrolig ineffektiv og kamper der jeg er utrolig effektiv. Det som irriterer meg mest er jeg sjeldent klarer å styre headingene mine i mål. Det er heller ikke så utrolig vanskelig å runde keeper lenger, selv om jeg ofte kommer i en for spissvinkel til å få ballen i mål :blush:

Online får jeg fortsatt bank i kamper jeg har alt banespillet og majoriteten av sjansene, men regner med at det bare er et spørsmål om tid før det løsner helt for meg og jeg vinner gang på gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Heisann!

Er det noen som har fått det game face opplegget til å fungere?? Jeg logger inn på siden, laster opp bilde, plasserer de grønne kryssene der de skal være, men når jeg kommer til selve genereringen får jeg bare "Server not responding".

Er det noen som faktisk har fått til dette? Hørtes ut som en genial feature, men det hjelper ikke stort når EA ikke vet noe om kapasitet og dimensjonering på sine servere i forhold til trafikkbelastning (Hvis det da er det som er problemet?)

Lenke til kommentar

Heisann!

Er det noen som har fått det game face opplegget til å fungere?? Jeg logger inn på siden, laster opp bilde, plasserer de grønne kryssene der de skal være, men når jeg kommer til selve genereringen får jeg bare "Server not responding".

Er det noen som faktisk har fått til dette? Hørtes ut som en genial feature, men det hjelper ikke stort når EA ikke vet noe om kapasitet og dimensjonering på sine servere i forhold til trafikkbelastning (Hvis det da er det som er problemet?)

Ja har fått det til og det funket nokså bra, men jeg gjorde det på onsdag eller torsdag og da var det ingen problemer med det.

Lenke til kommentar
Syns at lobbing har blitt mye enklere på grunn av den nye keeper-AIen. Han rusher jo ut når du kommer alene mot mål, og det gjør det enklere å score på chip. Tror jeg allerede har scoret flere lobbemål på 10 enn jeg gjorde på hele 09. :p

trykk to ganger på y så rusher han ikke

Lenke til kommentar

Joda pent det. Spesielt når han stuper kråke etter chippen. That's class you are born with.

Er så lei de der jævla stolpene. Skulle tro det var ballmagneter i dem. Har nå hatt (bare i dag!) mellom 15 og 25 stolpetreff. Tror vi er nærmere 25. Managerkarrieren jeg begynte på gikk til helvete, så begynner på en ny en i natt eller i morgen. Spilte litt med en kompis i dag også forresten. Morsommere å spille 10 med andre, for nå kjører man ikke bare på i bakrom. Jeg vant på straffer i den kampen da det stod 4-4 etter 120 min, noe som var mye grunnet min defensive inkompetanse. Har skjerpet meg litt på det nå da, og skal trene litt på defensive kontroller i practice mode.

Lenke til kommentar
Joda pent det. Spesielt når han stuper kråke etter chippen. That's class you are born with.

Er så lei de der jævla stolpene. Skulle tro det var ballmagneter i dem. Har nå hatt (bare i dag!) mellom 15 og 25 stolpetreff. Tror vi er nærmere 25. Managerkarrieren jeg begynte på gikk til helvete, så begynner på en ny en i natt eller i morgen. Spilte litt med en kompis i dag også forresten. Morsommere å spille 10 med andre, for nå kjører man ikke bare på i bakrom. Jeg vant på straffer i den kampen da det stod 4-4 etter 120 min, noe som var mye grunnet min defensive inkompetanse. Har skjerpet meg litt på det nå da, og skal trene litt på defensive kontroller i practice mode.

Når du sier managerkarriere mener du da karriere i spillmodus?

Lenke til kommentar

Mye bedre flyt i Fifa 10 enn i 09. Dette var en god utgave. Jeg sliter fortsatt med å score på skudd utenfor sekstenmeteren, men begynner omsider å få teken på resten av avslutningene. Virker som man må være litt mer forsiktig på 10 enn i 09. Skøyt mye rett til side for mål i starten ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...