Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Hadde fifaturnering her hjemme i går, vi var 8 stk store FIFA09-fans som møtte opp og spilte 2v2. Det vi merket oss var at vi som regjerte på 09 havnet på sisteplass, og de som var dårligst i 09 kjempet i toppen. Sliter jævlig med å omstille meg. Hele spillet er jo nytt, bortsett fra graffikken og kontrollene!
Fordi nå nytter det ikke å bare slå bakrom, bakrom, bakrom. Mye mer variert.

Banket nettop Luckynr7 5-2 med United over Barca :)

Det var egentlig ingenting å skryte av.

Lucky pleier å tåle en spøk.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så deilig det spillet her, kompiser jeg spilte mot i 09 som bare spilte på fart/bakrom blir nå eid. Er glad jeg aldri la meg til den stilen, herjer jo nå.

Selv har jeg blitt vant til både å spille masse pasninger (fra FIFA 04), og å løpe langs langsiden for å legge innlegg (FIFA 08 og 09). Dette har gjort at det ikke har vært så alt for ille å begynne meg årets FIFA-spill ;) Nå gjør jeg det som passer best til situasjonen, og etter å ha spilt i klubb i 09, har jeg også blitt bedre på enkle inter og vendinger. Dette merket jeg at hjalp da jeg spilte (FIFA 10) mot Sindre :) i går, sammenlignet med tidligere (FIFA 08 og 09).

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter å få spilt Pro Ranked Match? Kommer bare at han ikke finner motstander, han eg sku spille med fikk samme beskjed.

Fungerer veldig fint her (X360, trådløst). Hadde store problemer på 09, men på 10 har det vært smertefritt faktisk :)

Angående stilen på spillet, så sliter jeg ikke veldig med 10 ift 09. Jeg har alltid fokusert mye på innlegg, og gjør også dette i 10. Har skora på masse headinger og volleyer, faktisk det jeg skorer mest på om dagen..

Savner bakroms- spillet iblandt da ^^ Men veldig glad for at det er blitt jevnet ut.. Nå er det faktisk mulig å stoppe Ronaldo, Torres, Rooney osv..

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter å få spilt Pro Ranked Match? Kommer bare at han ikke finner motstander, han eg sku spille med fikk samme beskjed.

Fungerer veldig fint her (X360, trådløst). Hadde store problemer på 09, men på 10 har det vært smertefritt faktisk :)

Eg finner vanlige Ranked Match men ikke Pro Ranked Match, Eg det har vært en del problemer me det tidligere har det stått på EA forumer.

Lenke til kommentar
Noen som har merket at det har blitt MYE vanskeligere å score? Jeg får flere 100%-sjanser i hver kamp, men scorer maks 2 ganger.

Da tenker jeg mest på 1 mot 1 med keeper(Ja, jeg vet jeg kan chippe over keeper, men prøver å ikke gjøre det).

Helt enig, har tusen sjanser, men scorer veldig skjeldent på keeperen, med unntak at jeg lobber.... :|

Ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Noen som har merket at det har blitt MYE vanskeligere å score? Jeg får flere 100%-sjanser i hver kamp, men scorer maks 2 ganger.

Da tenker jeg mest på 1 mot 1 med keeper(Ja, jeg vet jeg kan chippe over keeper, men prøver å ikke gjøre det).

Enig. Mange sjanser som er blitt sløst bort pågrunn av dette. Som oftest går ballen rett utenfor stolpen...

Lenke til kommentar
Nå er jeg lei av å bli kastet ut av EA sine servere i ett! Jeg ble så sur nå at jeg skrudde av! HELVETE!

Har ikke fått slik feilmelding før jeg skulle spille med deg nå. Vet du grunnen?

Vil tro det har noe med at EA sine servere er ganske overbefolket, samt at jeg til tider har en litt ustabil linje! Men har da hele tida vært logget på Xbox LIVE, så nettet har ikke koblet ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...