Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Har du fått tak i FIFA10 altså?

Nei det er ikke gøy i det hele tatt. Når du vinner 24-5, så har ikke begge gjort sitt beste, skjer ikke at det scores nesten hvert 3. min, med mindre du spiller lengre omganger da. Jeg kan skryte av å knuse lillesøstera mi, eller Raste for den del, men ser ikke helt poenget, da seieren er min før kampen har begynt. Samebror må forøvrig være totalt ræv, siden han såvidt klarer å slå pasninger, før du scorer.

La merke til nå at jeg skrev i feil tråd :blush: Ja, han er rævv :p Jeg spiller på legendarisk for tida, og han spiller vel på proff :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, men på en annen måte er det ok at ikke alle kan banke inn frispark fra 30m og inn, men at det for det meste er forbeholdt veldig interesserte og de med litt flaks.

Lenke til kommentar

Bare de fikser så det er lettere å legge opp ballen til skudd når man er alene med keeper er jeg fornøyd egentlig, er så kjipt når man har kommet alene med keeper også er man bittelitt for skrått på mål så jeg tenker at jeg skal gå litt innover før jeg skyter også stoppern nesten opp fordi han bare kan gå i pre-programerte mongoretninger også blir jeg tatt igjen : P

ALSO, mine innlegg. Tenker jeg fikser LIVE til dette kommer, har noe problemer med ruteren min atm - og da skal samtlige her gruses!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har du ps3 eller boxen?

Tabbe! Ingen vinkel er for skrå, tvert i mot. Muligens om du faker innlegg og kommer inn fra 5*, eller er skrått bare bra. 45* er ideelt.

Lenke til kommentar

Har nok sexbox jah, og jada man kan score fra spiss vinkel om man curler i lengste eller bare smeller som f i nærmeste kryss men føler jeg scorer enda oftere om jeg får _litt_ bedre vinkel. I en perfekt verden skal jeg kunne velge der og da, uten at begrensning i fysikkmotoren stanser meg, noe som forhåpentligvis blir realitet i Fifa10!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Stopper ikke opp om du har "gåfart". Jeg bruker ofte en spesiell finte for å få bedre vinkel også. Spille?

Lenke til kommentar
Husker treningsmodusen på Fifa 05-07 eller noko slikt der man kunne spela kamp på treningbane. Man kunne også velge kor mange spelarar man ville ha på kvart lag. Trur det kommer tilbake i Fifa 10.

Prøv trenings modusen i PES2 (mener det var PES2) den overgår alt jeg har prøvd til nå, fatter ikke hvorfor verken Konami eller EA Sports klarer å videreføre slike geniale og gode løsninger?

Enting er å ikke videreutvikle ting på en stund osv.. Men at du kan sitte med Fifa 09 og mangle hele trenings modusen når den var fult tilstede i tidligere tittler blir for dårlig om du spør meg, alle burde se og lære av PES2 her!

Er jo hvert fall skuffende at Konami selv ikke klarer å videreføre et så genialt opplegg som de hadde så tidlig som i PES2 til noen av sine nyere tittler?

Det samme gleder editor muligheter, vi hadde gode muligheter for dette tilbake på Nintendo64 med FIFA World Cup 98 blant annet, ser da overhode ingen logikk i at det i 2008 - 2009 skal være umulig å redigere og trikse slik som mann selv ønsker? Latterlig om du spør meg, men har dessverre ingen større forhåpninger om noen bedre muligheter for dette i Fifa 10 heller :(

Samtlige PES spill lar deg hvert fall til en viss grad redigere og mikse litt, Fifa 09 til konsoll lar deg jo gjøre null og niks? Husker jeg satt med Fifa 04 på PC og opprettet hjemmelagede ligaer, med egen produserte lag, med egne logoer, drakter, sponsorer og det hele! Var en helt fantastisk følelse og opprette mitt eget lokalelag, med nærmest true kopi av drakta osv og kunne spille med de i Fifa 04, mens i Fifa 09 kan jeg altså ikke gjøre noe som helst? Helt ulogisk om du spør meg..

Men er det noen her som virkelig får til overlapp, legge ut på kant og innlegg bra i Fifa 09 altså?

Jeg føler at jeg og kompisen min er veldig gode til å kombinere og komme oss ut på sidene, men innleggene er generelt upresise og når de først sitter så ender de på så idiotiske steder i feltet hvor angrepsspillerne på død og liv skal nikke ballen at det ikke blir noe ut av det?

Lenke til kommentar
HAr du prøvd forskjellige typer innlegg? Som f.eks holde inn L1 (+?) mens du legger, eller trykke to eller tre ganger på firkant? Det som også kan hjelpe er å endre på passningsassisten i kontrolinnstillingene.

Prøvd med mye forskjellig, det er ikke ført og fremst selve innlegget som er problemet, er mer det at spillerne i feltet uansett hva skal på død og liv nikke ballen, noe som i 9 / 10 tilfeller er helt idiotisk med tanke på posisjon osv.. Hvorfor i allverden tar de den bare ikke på foten?!

Lenke til kommentar

Innlegg for meg er nesten alltid og komme ned til linja, hardt innlegg på første hvor det kommer en kølle å bryter inn og scorer.

Evt legge inn også stusse til en som kommer på bakre, har vanskelig for å score på noen andre måter på innlegg...noe som er litt synd siden min største styrke er spill på kantene og "The old switcharoo"-spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...