Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Santiago Bernabeu er klar ti nedlastning

Tydligvis ikke til PS3 :/

Finner ikke noe på Xbox360 heller. :p

edit: Jo det fant jeg det på Marketplace. Men er bare for goldmedlemmer. :(

Stakkars dere som har 360.. må betale for å spille på nettet :p

Lenke til kommentar

Noen som klarer å få lagd GameFace nå på EA-sine sider nå? Får bare "server not responding" og "Tries left: 3." og så trykker jeg på "Try again" eller hva det nå enn står, så går telleren ned fra 3 til 2, 2 til 1, og så blir den borte.. Dette skjer under generate-stadiet.

Faen så irriterende! Prøvd siden mandag, forskjellige problemer hver gang!

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Noen som klarer å få lagd GameFace nå på EA-sine sider nå? Får bare "server not responding" og "Tries left: 3." og så trykker jeg på "Try again" eller hva det nå enn står, så går telleren ned fra 3 til 2, 2 til 1, og så blir den borte.. Dette skjer under generate-stadiet.

får det samme jeg også

Lenke til kommentar

får det samme jeg også

Fikk det samme selv nå :(

Lenke til kommentar

-Hvorfor er det umulig å holde på ballen? Blir jo dytta over alt når jeg får ballen, er det ikke mulig å presse tilbake?

-Å keeperen er på bærtur konstant. Håper dette blir fikset FORT.

-Dommeren er også illsint. Sklitakkling er forbudt.

Har lastet opp gameface og det blei veldig bra. Men når eg laster det opp i spelet så ligner det ikkje, ser ut som ein annan person. Nokre andre som har opplevd dette? Og korleis fikser eg det?

Ingen som veit?

Har samme problemet, det er ikke mitt tryne på personen. MEN trynet av meg selv ser jeg ved avatar feltet :hmm:

Lenke til kommentar
-Hvorfor er det umulig å holde på ballen? Blir jo dytta over alt når jeg får ballen, er det ikke mulig å presse tilbake?

-Å keeperen er på bærtur konstant. Håper dette blir fikset FORT.

-Dommeren er også illsint. Sklitakkling er forbudt.

Har lastet opp gameface og det blei veldig bra. Men når eg laster det opp i spelet så ligner det ikkje, ser ut som ein annan person. Nokre andre som har opplevd dette? Og korleis fikser eg det?

Ingen som veit?

Har samme problemet, det er ikke mitt tryne på personen. MEN trynet av meg selv ser jeg ved avatar feltet :hmm:

Keeperen på bærtur? Tull! Han er bare litt mer uforutsigbar, noe jeg synes er bra... og sklitaklinger går fint det, så lenge du treffer på taklinga! Og elsker at pressinga er mer realistisk!

Lenke til kommentar

Er det sånn for alle at i manager mode så går statsa til spillerne helt bananas og skifter hele tida? Ene øyeblikket har halve Liverpool 88-89 (utenom Torres og Gerrard som har 83 og 81 der de skal spille), og i neste øyeblikk har omtrent hele laget 75-77, utenom Torres og Gerrard som har det samme. Var hos en kamerat og spilte tidligere i dag, og var sånn der også. Jævlig irriterende. Fucker jo opp hele manager moden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...