Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagde et herlig mål online nå nettopp. Gikk oppover høyrekanten med Valencia, ser opp og lobber nitti grader inni banen hvor Berbatov på et touch tar ballen med seg og skyter med utsiden i lengste nede ved stolperota. Første reaksjon var å laste opp video, andre reaksjon var; faen at det er online.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som sliter litt. Er potte-tett bakover online, men jeg skaper nada fremover. Litt som Steinar Nilsen i Brann, bortsett fra at han ikke er potte-tett bakover...

Dere som har godt offensivt spill, hvor mye involverer dere sentral midtbane? Syntes jeg har en tendens til å låse meg fast på kanten, spesielt om motstander er etablert i forsvar.

Lenke til kommentar

Selv føler jeg at jeg får til mye fremover, etter å ha spilt litt både på demoen og selve spillet. Jeg involverer den sentrale midtbanen mye. Ordet playmaker og ballvinner kommer skikkelig frem og har fått en ny betydning i FIFA. Deilig å ha spillere som strør pasninger i midten.

Lenke til kommentar

Monzilla: Hvilket lag bruker du da? Spiller med Utd og putter i hver kamp på legendary. Har spilt online og vant første kampen mot Barca 3-0. Chip, plasserings skudd etter gjennombruddspasning og et mål på hode etter innlegg fra kanten. I'm lovin' this.

Eneste var at jeg ikke likte hvordan PSN navnet sto over hodet til alle på online-kamper. Var altfor "stort", andre som føler dette? Det er vel ingen måte å forandre dette på?

Btw, har de tatt vekk muligheten å spille med venner i en klubb med et vanlig lag? Må man bruke Virtual Pro bullshit spillerne for å spille klubb med folk nå?

Lenke til kommentar

Får prøve å fokusere mer på playmakeren når jeg kommer meg hjem fra jobb. I 09 var jo det 99% kontringsspill, så der handlet det mer om å få ballen raskest mulig i avslutningsposisjon. Får prøve meg noen kamper med Chelsea og øve meg på Lampard som ballfordeler. Merker fysikken er veldig god, men veldig uvant fra måten jeg spilte på 09 :)

Lenke til kommentar
Får prøve å fokusere mer på playmakeren når jeg kommer meg hjem fra jobb. I 09 var jo det 99% kontringsspill, så der handlet det mer om å få ballen raskest mulig i avslutningsposisjon. Får prøve meg noen kamper med Chelsea og øve meg på Lampard som ballfordeler. Merker fysikken er veldig god, men veldig uvant fra måten jeg spilte på 09 :)

Det er vel her de aller, aller fleste sliter. De som var eksperter på kontringsspill, men litt svakere på generelt spill med ball possession og så videre må lære seg en ny form for FIFA. Det er lurt å holde ballen mye i laget, se an situasjoner og slå pasninger i de rette øyeblikkene. Jeg elsker denne formen. Ikke direkte i bakrom og på kant med de raskeste spillerne. I stedet bruker disse spillerne nå farten for å komme seg forbi backene, slik man ser under kamper på ordentlig. Midtbanen tar mye mer del. Krigere som Yaya Toure, Mikel, Mascherano, Fletcher; you name it, er uvurderlige. Vinner ballen og setter i gang angrep. Nydelig.

Lenke til kommentar

Nydelig ja. Men traff stolpen 3 ganger i en online kamp nå, syns det der er drøyt. Overkjørte fyren hele kampen, treffer stolpen 3 ganger (og bommer et par til osv) og taper 1-0 hvor han scorte på frispark JAJAJAJ. FIFA frustrasjonen er tilbake! :D

Lenke til kommentar
Hadde ein pussig situasjon istad, ballen gjekk via egen spiller og imål, men målet blei gitt angriperen sjølv om det var eit soleklart sjølvmål..

Har skjedd med meg en del ganger på 09 det. Ikke på 10 enda.

Synes det er bra hvordan fokuset på å bygge opp angrep med flotte trekk og brilliante pasninger har kommet frem i 10'ern. Såklart vil de som var veldig avhengige av kontringsspill slite, og de vil bli litt "tvunget" til å "spille" fotball og ikke bare måke ballen i angrep med en gang de får sjansen.

Lenke til kommentar
Nydelig ja. Men traff stolpen 3 ganger i en online kamp nå, syns det der er drøyt. Overkjørte fyren hele kampen, treffer stolpen 3 ganger (og bommer et par til osv) og taper 1-0 hvor han scorte på frispark JAJAJAJ. FIFA frustrasjonen er tilbake! :D

Han spilte ikke med Bolton eller Vålerenga tilfeldigvis? de spiller jo sånn i virkeligheten også ;)

Lenke til kommentar
Syns alt går for tregt online :/ hakking og treg reaksjon etc.. litt trist!

Jeg har bare opplevd det i en kamp. De ande har gått helt fint. Her snakker vi trådløst nett med dårlig signal i tillegg :p

Jeg opplevde mye mer hakking/lagg i FIFA 09 enn jeg har opplevd i 10 til nå.

Lenke til kommentar
Patetisk, tragisk, og alle ord som betyr noe av det samme. Hvorfor i helvete skal de ta VEKK noe slikt? Bare la det være også kan de heller legge til andre valg. Fy faen så dumt. Er ganske irritert nå.

Ingen klubbspilling i 2010? Der forsvant jo et par hundre timer av spillets levetid.

Forøvrig så spiller jeg mye med Spania. Blir en del spill på Silva på venstrekanten, ellers så får jeg ikke til så mye fremover. Men det er nok logisk nok det som Aunmar sier, beholde ballen i laget og heller velge de gode pasningene framfor å bare få ballen fremover.

Lenke til kommentar

Vel, det ser ut som det bare går med den nye modusen, "Virtual Pro". Er ikke sikker men var en i tråden her som sa at det ikke gikk med vanlige lag. Hater Virtual Pro type ting, orker ikke med slikt. Kanskje de implementerer det via en update senere da, for lagspill med klubber. Vi får se, håper på det beste.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...