Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud det her var vanskeligere enn FIFA09. Det jeg sliter med mest er å unngå å bli presset ut av ballinnehav av CPU. Hvordan unngår man det? Ser klart forbedringene, men foreløpig har jeg tapt alle 3 kampene jeg har prøvd (2 på Legendary og 1 på World Class).

Holder på med Manager Mode med Real Madrid på Legendary, Ligger 6 poeng bak Barca med 13-4-2 hittil i Primera.

Lenke til kommentar
Faen, blir bare logga av PSN nå. Er det nede for andre her og eller?

Det samme har skjedd med meg flere ganger siden jeg startet opp PS3'n med FIFA 10 :(

EDIT: Og når jeg logger på igjen står det at jeg er online mens alle ande er offline :scared:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes ballen treffer dommeren alt for ofte? I ene kampen jeg spilte i går traff jeg dommeren to ganger uten at det var med vilje...

En annen ting er når den treffer dommeren sånn at motstanderen får en kjempestor sjanse, og skorer :(

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som synes ballen treffer dommeren alt for ofte? I ene kampen jeg spilte i går traff jeg dommeren to ganger uten at det var med vilje...

En annen ting er når den treffer dommeren sånn at motstanderen får en kjempestor sjanse, og skorer :(

Det er sånn som kan skje i fotball det.

Lenke til kommentar

Ja, så klart, men ikke ofte. Det er det som er poenget. Det skjer ofte!

Hvor ofte treffer ballen dommeren to ganger i løpet av en kamp i virkeligheten?

Lenke til kommentar

Hvor ofte treffer ballen dommeren to ganger i løpet av en kamp på Fifa da? ;) Har vell kanskje skjedd 1 gang ellerno for meg, og jeg har spilt rundt 30 kamper :p Tror det er en ganske fin og realistisk balansegang når det gjelder akkuratt det :)

Lenke til kommentar

Hvor ofte treffer ballen dommeren to ganger i løpet av en kamp på Fifa da? ;) Har vell kanskje skjedd 1 gang ellerno for meg, og jeg har spilt rundt 30 kamper :p Tror det er en ganske fin og realistisk balansegang når det gjelder akkuratt det :)

Det skjer i hvert fall oftere enn i 09 ;) Jeg synes ikke det hadde gjort noe om de hadde gjort det umulig å treffe dommeren :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til så bra, selv suger jeg seriøst balle i dette spillet! Fikk spilt 5-6 kamper igår kveld og klarer nesten ikke å score. Dv jeg klarer å score men aldri på noen gode måter der jeg føler at jeg enten har spilt bra eller scorer på dødball eller langskudd.

Flere ganger kommer jeg alene med keeper men skyter rett på ham. Så jeg forstår ikke hvordan dere kan si at keeperne er dårlige, jeg synes de er altfor gode!

Sliter også med innlegg både i spill og fra corner, dvs jeg kommer nesten aldri først på ballen. Klarer heller aldri å drible bort motstandere. Men jeg har blitt ganske flink til å vinne tilbake ballen og fikk etterhvert til litt passningsspill.

Spiller selv på ps3 og hittil på professional. Vurderte å gå ned en vanskelighetsgrad for å lære litt og heller gå opp igjen etterpå, er det å anbefale? Hva skal til for å klare å spille på det nivået, hva er deres beste tips? Er det evt noe som IKKE er lurt å gjøre eller som man burde gjøre mindre av?

Lenke til kommentar
Fikk mitt eksemplar fra Lefdal i går. Har en date med det etter jobb i dag.

Når bestilte du? Jeg bestilte tirsdag, og for min del virker det ikke som om spillet er sendt en gang. En ordrebekreftelse ankom like etter bestilling, men noen bekreftelse om at spillet er sendt, har jeg ikke sett snurten av. Det kom heller ikke med dagens postforsendelse. Akk! :shrug:

Bestilte for 2-3-4 uker siden. Da jeg ble oppmerksom på prisen de hadde på sidene sine.. =)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om du mener at keeperene er for gode, så er det nok bare du som er dårlig til å skyte. Om man f.eks går skrått utover rett før man skyter, slenger keeperen seg ofte feil vei. Alt handler om timing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...