Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endten så spiller du med et dårlig lag eller så har du altfor mye kraft. Mye enklere å presse ballen ned her enn på 09

Enig i det. Det er mye enklere å sette frispark i 10 enn de var i 09. Selv jeg som sugde på frispark i 09, klarer nå å kontrollere skuddene bra.

Lenke til kommentar
Endten så spiller du med et dårlig lag eller så har du altfor mye kraft. Mye enklere å presse ballen ned her enn på 09

Enig i det. Det er mye enklere å sette frispark i 10 enn de var i 09. Selv jeg som sugde på frispark i 09, klarer nå å kontrollere skuddene bra.

Kan det ha noe med det at jeg spurter mens jeg holder inne skyteknappen?

Lenke til kommentar
Noen som vet når patch til Xbox 360 kommer ut, folk snakker om Patch allerede på PS3

Patchen på PS3 blir lastet ned når man starter spillet. Burde vell skje det samme med 360..

Har ikke vært noe enda, men leste nettopp at EA legger ut en stor patch på fredag til Fifa pluss Santiago Bernabeu

Lenke til kommentar
Noen som vet når patch til Xbox 360 kommer ut, folk snakker om Patch allerede på PS3

Patchen på PS3 blir lastet ned når man starter spillet. Burde vell skje det samme med 360..

Har ikke vært noe enda, men leste nettopp at EA legger ut en stor patch på fredag til Fifa pluss Santiago Bernabeu

Det skal bli herlig!:) Å knuse Real M på Santiago:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...