Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Så det først etter jeg hadde postet, Tom. (Eller Greg som jeg kommer til å kalle deg for heretter. Skift nick ? :p )

 

EA kan brenne. Late prostituerte-kjønnsykdom-drittspill. Da gidder i alle fall ikke jeg å rushe ned til butikken å kjøpe i mårra. Wankerspill

 

Javell, greit at noen misliker spill (uten og ha prøvd det!) men dra til helvete med de kommentarene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Så det først etter jeg hadde postet, Tom. (Eller Greg som jeg kommer til å kalle deg for heretter. Skift nick ? :p )

 

EA kan brenne. Late prostituerte-kjønnsykdom-drittspill. Da gidder i alle fall ikke jeg å rushe ned til butikken å kjøpe i mårra. Wankerspill

 

Javell, greit at noen misliker spill (uten og ha prøvd det!) men dra til helvete med de kommentarene..

Forståelig ettersom jeg og sikkert flere ble kjempeskuffa over at det ikke gikk i år heller.

 

Greg? :( Trenger noe mer oppfinnsomt.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Så det først etter jeg hadde postet, Tom. (Eller Greg som jeg kommer til å kalle deg for heretter. Skift nick ? :p )

 

EA kan brenne. Late prostituerte-kjønnsykdom-drittspill. Da gidder i alle fall ikke jeg å rushe ned til butikken å kjøpe i mårra. Wankerspill

 

Javell, greit at noen misliker spill (uten og ha prøvd det!) men dra til helvete med de kommentarene..

Forståelig ettersom jeg og sikkert flere ble kjempeskuffa over at det ikke gikk i år heller.

 

Greg? :( Trenger noe mer oppfinnsomt.

hva er overallen på:

Rafael

Tosic

Marcheda

Welbeck

Fabio

Fletcher

Anderson

Park

De laet

 

 

takker for svar

Lenke til kommentar

Alle kan syntes de de vil, men kan utype det på en annerledes måte en som her. Jeg spillte såvidt Be a Pro i fjor, og da ble fokuset mitt tatt ut av kampen. Ettersom hver passning måtte være perfekt, hvis man sklitakklet fikk man minus, fokuserte jeg kun på disse tingene å jeg endte opp med 6 i snitt hver kamp på amateur.

 

Be a Pro er definitift ikke noe bedre i år, men for gudskyld burde Karrieremodus være forbedret (som det er, men stoler aldri på EA)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ettersom du spør meg personlig får jeg vel svare...

 

Fletcher:89

Rafael:76

Tosic:75

Welbeck:73

Macheda:74

Fabio:72

Anderson:80

Park:80

De Laet:66

 

Obertan har 68, haha. Eikrem har 62.

Lenke til kommentar

Fletcher har 79, ikke 89.

 

--

 

Dæven salte, der satt jeg en med Vidic på corner. Før så var jo cornere bare tull. Jeg putta ikke ett eneste mål på hodet med Ferdinand eller Vidic etter corner på 09, av den enkle grunn at de aldri var i boksen. Og jeg har spilt 09 mer eller mindre daglig siden det kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...