Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke enkelte som mente at lefdal ikke hadde FIFA inne på lager? Pluss lang leveringstid. Er redd for å ikke få det før etter helgen.

 

Regner med jeg starter med Bayer München på online-spillingen. Sterke spisser er uvurderlig. Olic og Ribery på kant med Toni i boksen er knall.

 

Jeg bor i Oslo, bestilte 25.september og min var ikke sendt i dag og ble tideligst sendt i morgen. Kundebehanlder pr. tlf. sa at levering fra hovedlager i Sverige ville ta 3-5 dager. Tipper du har det over helga.

Lenke til kommentar
Håper at spillet dukker opp i morgen, da det ble sendt i dag.

 

Blir spennende å se hvordan det at man kun kan være 1 any i klubblag-modus påvirker spillet. Ellers blir det artig å teste ut litt dribling :)

 

Det vil ikke påvirke spillet til klubben som jeg var i og som skal starte opp igjen. Spilt alltid med bare en any. Håper elkjøp og posten er litt raske. Spent på hvor god Lass Diarra er.

Lenke til kommentar
tviler vel på at det funker?

 

 

Og carrier modus som er det morsomste med fifa (fordi jeg er into RP and shit) så blir det Wycombe! Alltid moro å få skitlag oppi PL/LaLiga/SerieA etc.

 

Hvorfor skulle ikke det funke? Du har jo tross alt betalt på forhånd og det står ikke på hjemmesiden til Elkjøp at det ikke går.......

Lenke til kommentar
tviler vel på at det funker?

 

 

Og carrier modus som er det morsomste med fifa (fordi jeg er into RP and shit) så blir det Wycombe! Alltid moro å få skitlag oppi PL/LaLiga/SerieA etc.

 

Hvorfor skulle ikke det funke? Du har jo tross alt betalt på forhånd og det står ikke på hjemmesiden til Elkjøp at det ikke går.......

 

Du får det ikke i butikk før torsdag 01.10. Da er release.

Lenke til kommentar
Håper at spillet dukker opp i morgen, da det ble sendt i dag.

 

Blir spennende å se hvordan det at man kun kan være 1 any i klubblag-modus påvirker spillet. Ellers blir det artig å teste ut litt dribling :)

 

Det vil ikke påvirke spillet til klubben som jeg var i og som skal starte opp igjen. Spilt alltid med bare en any. Håper elkjøp og posten er litt raske. Spent på hvor god Lass Diarra er.

 

Lassana Diarra er meget god :new_woot: Vinner baller hele tiden på midten, en fryd å spille med Real Madrid nå.

 

Lest rundt omkring at EA skal sette ned tempoet i spillet. Eg synes ikke det gikk noe unormalt fort. Merkelig om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Var det ikke enkelte som mente at lefdal ikke hadde FIFA inne på lager? Pluss lang leveringstid. Er redd for å ikke få det før etter helgen.

 

Regner med jeg starter med Bayer München på online-spillingen. Sterke spisser er uvurderlig. Olic og Ribery på kant med Toni i boksen er knall.

 

Benker du Robben eller?

Lenke til kommentar

Nå har jeg nistirret på statsene til lagene (mest på youtube-klipp hvor det er postet stats). Jeg ender opp med fire lag jeg nok mest vil være innom: Manchester City, Spurs, Inter og Bayern Munchen. Til å begynne med blir det en av de sistnevnte. Jeg går kort igjennom hvert lag:

 

Bayern Munchen: Luca Toni er nedgradert til 82 ser jeg, er ikke like fantastisk som han var. Med sine fantastiske skudd og ekstreme luftstyrke elsket jeg han på 09. Men Toni er en god mann i bakhånd. Med Ribery, Robben, Klose og Gomez så lukter det svidd helt til Kina! En drøm av en angrepsrekke. Passer meg perfekt, og er en trussel på absolutt alle områder: skudd, fart, innlegg/hode... Men resten av laget skal bære dem, dette er problemet! Tymoschuk ligger på hele 84, og er en meget god spiller. Han vil være sammen med Van Bommel eller Schweinsteiger(!) sentralt. Det største problemet ligger i forsvar. Her har tapet av Lucio virkelig punktert laget! Lahm er god. Pranjic vil nok også være tålig god. Demichelis er god, men ikke mer enn 81 på spillet (burde vært 83-84). Men Van Buyten er et åpenbart svakt punkt, 79 men veldig treg. Med Breno som eneste alternativ, er de svake mot de gode spissene. Det hjelper heller ikke med Butt i mål.

 

Inter: Her kan jeg begynne i andre enden av laget. Med Cesar (89) i mål, har de spillets nest beste keeper. Ihvertfall om man kun ser på stats i rene tall (selv om det kan være feil/villedende). Maicon er i mine øyner verdens beste RB i virkeligheten (rett foran Alves), knall-god på spillet med 85. Zanetti er rangert 84 på LB. Sentralt er Lucio en selvfølge. Så har jeg luksus-problem med å velge mellom Samuel, Cordoba eller Chivu. I mine øyner har fort Inter det beste forsvaret i spillet, passer meg perfekt. Jeg vil bruke Cambiasso i en mer defensiv midtbane rolle. Sneijder brukes enten som CM eller AM. Skulle jeg hatt et tilnærmet drømmelag, hadde jeg fullført laget med Bayern sitt angreps-firkløver. ;) Men det går jo ikke. Jeg dumper Motta og Muntari, og bruker Quaresma og Mancini på hver sin ving. På topp har jeg Eto'o og Milito, som sikkert utfyller hverandre godt. Bruker sikkert Balotelli aktivt som innbytter.

 

Så her er alt planlagt folkens! Fanken jeg gleder meg. Møter min elskede spill-maskin på Torsdag, da håper jeg spillet er i hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...