Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, nå begynner jeg å bli lei av alle elkjøp og sendt kommentarene. Kan ikke folk heller bare søke i tråden. Er jo værtfall skrevet kun 20 sider om forhåndsbestilling her. Kan vi ikke heller diskutere spillet?

Tipper det blir mer diskutering angående spillet når spillet faktisk er kommet ut ;)

 

Det håper jeg da så absolutt! Alle som har lyst på en match til uka, kan vel adde "Sondaz" :)

Lenke til kommentar
Okei, nå begynner jeg å bli lei av alle elkjøp og sendt kommentarene. Kan ikke folk heller bare søke i tråden. Er jo værtfall skrevet kun 20 sider om forhåndsbestilling her. Kan vi ikke heller diskutere spillet?

Tipper det blir mer diskutering angående spillet når spillet faktisk er kommet ut ;)

 

Det håper jeg da så absolutt! Alle som har lyst på en match til uka, kan vel adde "Sondaz" :)

 

Kan adde Goldlax også, dette gjelder PS3.

Lenke til kommentar

Ringte Lefdal nå, spillet mitt var ikke sendt og ville bli sendt i morgen. Med tanke på at leveringstid er 3-5 dager fra sentrallager i Sverige bestemte jeg meg for å avbestille hele greia.

 

Gikk på Gamestop og kjøpte 2 x Motorstorm til 119,-, levert de tilbake og fikk Fifa 10 forhåndsbestilt til releasedag for 199,-. Tåler å gå opp fra 399,- til 437,- for å få det på releasedagen.

Lenke til kommentar
Så det går?! :D

 

Ja, går og går. Det er ingenting i veien for det. Motorstorm står ikke på 'svartelisten' deres over spill de ikke tar inn i bytte. Og så lenge reglene er at du bare trenger å bytte inn 2 spill og da får spillet for 199,- har jeg ingen betenkeligheter med dette.

 

Kjør på!

Lenke til kommentar

Tenkte mer på at den kampanjen faktisk finnes jeg. :p Har gjort akkurat det samme før så. Men siden det bare er forhåndsbestilling tviler jeg på at jeg gidder. Noen som har butikkprisene til Platekompaniet, Elkjøp, Spaceworld, Gamestop og hele gjengen? Greit å slippe å tråle hele byen etter det billigste. Jeg tipper platekompaniet men.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på at den kampanjen faktisk finnes jeg. :p Har gjort akkurat det samme før så. Men siden det bare er forhåndsbestilling tviler jeg på at jeg gidder. Noen som har butikkprisene til Platekompaniet, Elkjøp, Spaceworld, Gamestop og hele gjengen? Greit å slippe å tråle hele byen etter det billigste. Jeg tipper platekompaniet men.

 

Jeg har forhåndsbestilt på Platekompaniet, betalte først 100kr som blir trukket fra summen på release som skal være 499kr :)

Lenke til kommentar
Tenkte mer på at den kampanjen faktisk finnes jeg. :p Har gjort akkurat det samme før så. Men siden det bare er forhåndsbestilling tviler jeg på at jeg gidder. Noen som har butikkprisene til Platekompaniet, Elkjøp, Spaceworld, Gamestop og hele gjengen? Greit å slippe å tråle hele byen etter det billigste. Jeg tipper platekompaniet men.

 

Jeg har forhåndsbestilt på Platekompaniet, betalte først 100kr som blir trukket fra summen på release som skal være 499kr :)

Ja, er det som er prisen på nettet også. Platekompaniet har alltid alle spill inne til releasedagen også her i byen, så blir nok å dra dit. Elkjøp her er rævtreige på å få spill.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på at den kampanjen faktisk finnes jeg. :p Har gjort akkurat det samme før så. Men siden det bare er forhåndsbestilling tviler jeg på at jeg gidder. Noen som har butikkprisene til Platekompaniet, Elkjøp, Spaceworld, Gamestop og hele gjengen? Greit å slippe å tråle hele byen etter det billigste. Jeg tipper platekompaniet men.

 

Jeg har forhåndsbestilt på Platekompaniet, betalte først 100kr som blir trukket fra summen på release som skal være 499kr :)

Ja, er det som er prisen på nettet også. Platekompaniet har alltid alle spill inne til releasedagen også her i byen, så blir nok å dra dit. Elkjøp her er rævtreige på å få spill.

 

Platekompaniet her i Tønsberg pleier å være veldig bra ja, regner med at det er gjennomgående for hele kjeden.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på at den kampanjen faktisk finnes jeg. :p Har gjort akkurat det samme før så. Men siden det bare er forhåndsbestilling tviler jeg på at jeg gidder. Noen som har butikkprisene til Platekompaniet, Elkjøp, Spaceworld, Gamestop og hele gjengen? Greit å slippe å tråle hele byen etter det billigste. Jeg tipper platekompaniet men.

 

Jeg har forhåndsbestilt på Platekompaniet, betalte først 100kr som blir trukket fra summen på release som skal være 499kr :)

Ja, er det som er prisen på nettet også. Platekompaniet har alltid alle spill inne til releasedagen også her i byen, så blir nok å dra dit. Elkjøp her er rævtreige på å få spill.

 

Platekompaniet her i Tønsberg pleier å være veldig bra ja, regner med at det er gjennomgående for hele kjeden.

Du bor i Tønsberg du også altså? :p De er veldig flinke på det her ja. Elkjøp suger balle. Har gjerne ikke spill inne før 3-4 dager etter release, selv om det er stortitler. Tviler på at Fifa er noe unntak. Men er ikke aktuelt å kjøpe derfra om det koster 599,- uansett. Regner med lignende priser på gamestop og spaceworld også når man ikke forhåndsbestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...