Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Jeg brakk fingeren i vår da jeg skulle spille FIFA 09 Club med folk herfra. Gipsen var i veien, så det gikk til helvete :p

Hehe,har ikke gips.Bare teipet fast på et vis, skal kunne klare å bevege fremste leddet av fingeren etterhvert så da er det muligens et lite håp :)

 

Det var det samme jeg trodde før jeg tok røntgen og fant ut at jeg hadde to kompresjonsbrudd i fingeren... :ermm:

 

God bedring!

Takk takk.Håper på det beste:), har igrunnen aldri gledet meg så mye til et fifa spill før...:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel da fikk jeg beskjed fra kundesenteret til elkjøp om at Fifa 10 ikke er gått i retning oss som har bestilt enda.

De hadde satt sendt, men det betydde i denne sammenheng om at spillet er sendt til Elkjøp og skal når de mottar det sendes videre til kunden.

 

Da har jeg ingen forhåpninger om å ha spillet til release i alle fall.

 

EDIT: Det må vel være noe feil? Kan ikke være vanlig praksis å sette sendt på ordrene til kundene når de mener at varen er sendt fra distirbutør til elkjøp sitt lager ? Det har jeg i så fall ikke vært borti før

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Vel da fikk jeg beskjed fra kundesenteret til elkjøp om at Fifa 10 ikke er gått i retning oss som har bestilt enda.

De hadde satt sendt, men det betydde i denne sammenheng om at spillet er sendt til Elkjøp og skal når de mottar det sendes videre til kunden.

 

Da har jeg ingen forhåpninger om å ha spillet til release i alle fall.

 

EDIT: Det må vel være noe feil? Kan ikke være vanlig praksis å sette sendt på ordrene til kundene når de mener at varen er sendt fra distirbutør til elkjøp sitt lager ? Det har jeg i så fall ikke vært borti før

 

Høres jo helt utrolig ut. Er det noen mulighet for avbestilling nå?

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd å signere MANGE spillere nå, så er konklusjonen min at EA burde slippe en fiks snarest som tar hånd om dette problemet, for sånn som det er nå kan det da ikke fortsette når det gjelder overganger! Samtlige jeg prøver å signere sier at de "ikke vil signere en så lang kontrakt". Kontrakten er på 1 år, jo! Det er også "for lang" for spillerne.

 

Vet det bare er en liten ting, men hittil har jeg fått signert en eneste spiller av minst 30, der hvor 28 har syntest at kontrakten er for lang.

Lenke til kommentar
Vel da fikk jeg beskjed fra kundesenteret til elkjøp om at Fifa 10 ikke er gått i retning oss som har bestilt enda.

De hadde satt sendt, men det betydde i denne sammenheng om at spillet er sendt til Elkjøp og skal når de mottar det sendes videre til kunden.

 

Da har jeg ingen forhåpninger om å ha spillet til release i alle fall.

 

EDIT: Det må vel være noe feil? Kan ikke være vanlig praksis å sette sendt på ordrene til kundene når de mener at varen er sendt fra distirbutør til elkjøp sitt lager ? Det har jeg i så fall ikke vært borti før

 

Høres jo helt utrolig ut. Er det noen mulighet for avbestilling nå?

 

Har snakket med Elkjøps kundesenter nå. Hun jeg snakket med forsikret meg at spillet var sendt fra dem og til kundene. Du har nok misforstått noe Solsviken.

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd å signere MANGE spillere nå, så er konklusjonen min at EA burde slippe en fiks snarest som tar hånd om dette problemet, for sånn som det er nå kan det da ikke fortsette når det gjelder overganger! Samtlige jeg prøver å signere sier at de "ikke vil signere en så lang kontrakt". Kontrakten er på 1 år, jo! Det er også "for lang" for spillerne.

 

Vet det bare er en liten ting, men hittil har jeg fått signert en eneste spiller av minst 30, der hvor 28 har syntest at kontrakten er for lang.

 

Du må huske at spillet ikke har blitt sluppet enda. Det kommer en patch allerede dagen det blir sluppet. Mulig de allerede har fikset det og ikke sluppet patchen.

Lenke til kommentar

Jeg ringte jo inn til Elkjøp, de hadde sendt spillet til meg sa de. Så det har noe noe å gjøre med hvor tidlig man har bestilt. Folk som har bestilt og fått spillet, må gjerne gi beskjed hvor de bestilte det fra!

 

Jeg tror altså ganske klart at FIFA er på vei hjem til meg fra Elkjøp. Forrige gang jeg bestilte og det stod "sendt" fra Elkjøp, så hadde de ikke sendt det. Det fikk jeg vite da jeg ringte inn. Men jeg ringte inn denne gangen også. Da sa han klart og tydelig ifra at det var sendt. Det stoler jeg på.

Lenke til kommentar
Fikk mail tidlig idag om at spillet skulle sendes idag fra absoluttspill, men står fortsatt Klar for sending på ordrestatusen :( Da får jeg nok ikke det imorgen i allefall..

 

Fikk samme mail jeg også :) satser på at det ligger i postkassen imorgen :D de har sikkert bare ikke oppdatert ordrestatusen :)

 

Kan jo håpe (A)

 

Nå fikk jeg en ny mail med angrerett og greier, og der stod det at det var sendt, men det er vell litt for sent på dagen til at det kommer allerede imorgen?

Lenke til kommentar
Fikk mail tidlig idag om at spillet skulle sendes idag fra absoluttspill, men står fortsatt Klar for sending på ordrestatusen :( Da får jeg nok ikke det imorgen i allefall..

 

Fikk samme mail jeg også :) satser på at det ligger i postkassen imorgen :D de har sikkert bare ikke oppdatert ordrestatusen :)

 

Kan jo håpe (A)

Sjekk statusen din nå, min ble nettopp endret til ''sendt'' :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...