Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Hehe, ikke bra. Men eg bestilte først på Gamezone, men avbestilte i går. Og tok heller absolutspill som sender spillet i dg sånn at eg får det i morgen eller Torsdag.

Lenke til kommentar
Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Hehe, ikke bra. Men eg bestilte først på Gamezone, men avbestilte i går. Og tok heller absolutspill som sender spillet i dg sånn at eg får det i morgen eller Torsdag.

 

Jaja, jeg kjører på med gamezone hvetfall:).Di har vel alltid levert i tide så satser på at di ikke skuffer :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, da har jeg tenkt å gå til innkjøp av FIFA10 da det, mildt sagt ser lækkert ut på PS3.

 

Har samtidig ingen PS3, men vurderer å kjøpe PS3, ekstra håndkontroll og FIFA10 i samme slengen. Noen som anbefaler noen butikker i Oslo som GARANTERT vil ha den på torsdag-lørdag?

 

Ta utgangspunkt fra Oslo Syd. :)

 

Må si jeg gleder meg; dette blir mitt første FIFAspill på konsoll siden 2007. :)

 

Føler at posten min bare synker i "gladmeldinger" her.. :p

 

Noen som har et fornuftig svar? Lefdal har bra pris på nettet, men skal sende mail ang. butikkprisene..

Lenke til kommentar
Stemmer det at custom tactics er borte fra Ranked matches?? I såfall er det det beste som kan ha skjedd

 

Du ser alle forbedringene her:

 

Fifa 10 Online Improvements

Dream team glitch fixed! No more custom teams in ranked games.

Improved club management settings

Improved club match making

New 5v5 mode

More player stats in Clubs

Ability to check Club stats online

Only one "any" player in a team

Search criteria will be shown on screen during matchmaking

You will see at the end of every game how many ranking points you earned

Ability to end online matches in a draw, if both sides agree, 1v1 only

Fifa Interactive World Cup (I'm guessing like Interactive League) where team stats are equalled similar to Clubs matches.

Less boosting! Reduced ranking points per match for each match played against the same person.

"Faster identification and punishment of cheaters" helped by increased stat monitoring.

New EA Live Team that will monitor and track down cheaters.

Idle players will be disconnected in 10v10 matches.

Ability to search for matches based on team star rating, game speed, controller settings and number of players

New division and leaderboard structure for clubs where 1 month equals 1 season

New ranking system formula that takes into account in-game performance and teams used

Improved Live Season 2.0, but this will be premium DLC

Lenke til kommentar
Har du to kontroller? Derfra er det bare å følge menyen.

 

1. Gå inn på be a pro.

2. Velg et random lag, feks Man Utd :p

3. Så velger du en spiller.

- Kan du velge å være mer enn en spiller? Altså si at du spiller med en kamerat. Kan han også velge en "be a pro" (spiller) ? Eller kan bare en av dere dette som på 09.

 

Feks er du Rooney og han andre Berbatov.

 

 

Inne på kampmenyen (når du er ferdig å velge spiller(e?) og lag) står det nok multiplayer. Den må du ikke se på.

 

Tusen takk for at du tar deg tid. Er epic spent

Slik som jeg ser det nå så er svaret på spørsmålet ditt nei, dessverre.

 

Når jeg velger en enkelt pro-kamp så står det bare at "denne modusen er kun for 1 spiller", når jeg velger side med begge kontrollene. På samme lag, eller mot hverandre, det samme skjer. Pro-sesong-sakene ser også akkurat likt ut som på 09, ikke noe multiplayer der.

 

Bare hyggelig, null stress. Om folk vil at jeg skal sjekke noe annet, bare si ifra ;)

Lenke til kommentar
Stemmer det at custom tactics er borte fra Ranked matches?? I såfall er det det beste som kan ha skjedd

 

Du ser alle forbedringene her:

 

Fifa 10 Online Improvements

Dream team glitch fixed! No more custom teams in ranked games.

Improved club management settings

Improved club match making

New 5v5 mode

More player stats in Clubs

Ability to check Club stats online

Only one "any" player in a team

Search criteria will be shown on screen during matchmaking

You will see at the end of every game how many ranking points you earned

Ability to end online matches in a draw, if both sides agree, 1v1 only

Fifa Interactive World Cup (I'm guessing like Interactive League) where team stats are equalled similar to Clubs matches.

Less boosting! Reduced ranking points per match for each match played against the same person.

"Faster identification and punishment of cheaters" helped by increased stat monitoring.

New EA Live Team that will monitor and track down cheaters.

Idle players will be disconnected in 10v10 matches.

Ability to search for matches based on team star rating, game speed, controller settings and number of players

New division and leaderboard structure for clubs where 1 month equals 1 season

New ranking system formula that takes into account in-game performance and teams used

Improved Live Season 2.0, but this will be premium DLC

 

Mulig jeg forstår feil, men står ikke noe om custom tactics, men custom teams. Men betyr kanskje det samme?

 

Håper virkelig jeg slipper å møte lag med 6-7 personer i forsvar med 3-4 helt fremme.. idiotiske greier at de hadde det i Fifa09

Lenke til kommentar

Det er nok ikke det samme, nei. Det de snakker om der er vel heller det at det på Fifa09 har vært mulig å lage et eget drømmelag som man kan benytte online. Bra at dette er fikset!

 

Kan ikke helt skjønne hva som er galt med det du snakker om vee75. Folk må da få spille akkurat slik de vil. Har ikke møtt noen som har slått meg grunnet en slik rar taktikk som du snakker om. Må da være lett å slå noen som spiller slik...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Jeg brakk fingeren i vår da jeg skulle spille FIFA 09 Club med folk herfra. Gipsen var i veien, så det gikk til helvete :p

Lenke til kommentar

Bedre overgangssystem? Joda, på mange måter, men også MEGET frustrerende saker! Man får som vanlig oppgitt en grunn til hvorfor spillere eventuelt ikke ønsker å signere for deg. "F. Fabregas kan ikke se for seg at han er i klubben din så lenge", er et eksempel. Jeg har nå senket kontrakslengden helt ned til 1 år, og får fortsatt at han ikke kan se for seg å være så lenge i klubben!

 

Å kunne ha enda større kontroll på økonomi og budsjetter hadde også vært fint. Å kunne øke lønnsbudsjettet og heller senke overgangsbudsjettet er helt nødvendig for meg nå, men det går jo ikke..

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, men det er et par småting som er veldig irriterende..

Lenke til kommentar
Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Jeg brakk fingeren i vår da jeg skulle spille FIFA 09 Club med folk herfra. Gipsen var i veien, så det gikk til helvete :p

Hehe,har ikke gips.Bare teipet fast på et vis, skal kunne klare å bevege fremste leddet av fingeren etterhvert så da er det muligens et lite håp :)

Lenke til kommentar
Hey...har bestilt fifa fra gamezone og når eg går innpå ordrestatus så står der plukkliste, hva betyr det egentli? :hmm:

 

Fikk pekefingeren ut av ledd/brudd på kamp igår så ble temmeli forbanna...heh:P

 

Jeg brakk fingeren i vår da jeg skulle spille FIFA 09 Club med folk herfra. Gipsen var i veien, så det gikk til helvete :p

Hehe,har ikke gips.Bare teipet fast på et vis, skal kunne klare å bevege fremste leddet av fingeren etterhvert så da er det muligens et lite håp :)

 

Det var det samme jeg trodde før jeg tok røntgen og fant ut at jeg hadde to kompresjonsbrudd i fingeren... :ermm:

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Bedre overgangssystem? Joda, på mange måter, men også MEGET frustrerende saker! Man får som vanlig oppgitt en grunn til hvorfor spillere eventuelt ikke ønsker å signere for deg. "F. Fabregas kan ikke se for seg at han er i klubben din så lenge", er et eksempel. Jeg har nå senket kontrakslengden helt ned til 1 år, og får fortsatt at han ikke kan se for seg å være så lenge i klubben!

 

Å kunne ha enda større kontroll på økonomi og budsjetter hadde også vært fint. Å kunne øke lønnsbudsjettet og heller senke overgangsbudsjettet er helt nødvendig for meg nå, men det går jo ikke..

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, men det er et par småting som er veldig irriterende..

 

Er det Champions League i den første sesongen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...