Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testa ut Game Face i sta og det virket ganske bra, men pga. at bildene var dårlig så det litt jævlig ut :p Er en fordel å ha ganske store og klare bilder som er tatt rett mot ansiktet, og rett fra siden for at det skal bli bra.

Prøvde ut et bilde kun forfra, lignet jo en del, men trenger et fra siden også, så da tror jeg det blir bra :D Ansiktet lignet dog ;)

Lenke til kommentar
Sitter og spiller karrieremodus nå! Fantastisk! Og selvsagt utrolig deilig med fullversjonen i hus ;)

Kan du vær så snill å sjekke noe for meg?

 

Kan man være multiplayer på be a pro denne gangen?? Jeg ventet i snart et år på å få vite dette...

 

 

Altså slik at flere får rating og er en egen pro. Ikke sånn at en er "be a pro" fyren, mens de andre kan velge spillere fra kamp til kamp, uten at ratinga blir stående osv.

 

DØR PÅ MEG AV SPENNING. IKKE PIN MEG. NEEEED TO KNOW

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Sitter og spiller karrieremodus nå! Fantastisk! Og selvsagt utrolig deilig med fullversjonen i hus ;)

Kan du vær så snill å sjekke noe for meg?

 

Kan man være multiplayer på be a pro denne gangen?? Jeg ventet i snart et år på å få vite dette...

 

 

Altså slik at flere får rating og er en egen pro. Ikke sånn at en er "be a pro" fyren, mens de andre kan velge spillere fra kamp til kamp, uten at ratinga blir stående osv.

 

DØR PÅ MEG AV SPENNING. IKKE PIN MEG. NEEEED TO KNOW

Altså. Jeg satte meg aldri så mye inn i Pro-sakene på 09, hvordan skal jeg sjekke dette? Gjør det gjerne, men er ikke den skarpeste kniven på det der. Spiller mest karriere og lounge, jeg.

Lenke til kommentar
De kan ikke blokke deg fordi du spiller online før release. Du kan ikke holde styr på når release er, du har jo sannsynligvis bestilt for 1 mnd siden og antok release ble flyttet litt frem siden du mottok den før du forventet..

 

Nei, det tviler jeg veldig sterkt på at de gjør. Det er jo ikke kundens feil hvis butikker selger det for tidlig etc. Hadde selvsagt vært en annen sak dersom noen spiller en piratkopiert-utgave av spillet lenge før utgivelsesdatoen.

Lenke til kommentar

Har du to kontroller? Derfra er det bare å følge menyen.

 

1. Gå inn på be a pro.

2. Velg et random lag, feks Man Utd :p

3. Så velger du en spiller.

- Kan du velge å være mer enn en spiller? Altså si at du spiller med en kamerat. Kan han også velge en "be a pro" (spiller) ? Eller kan bare en av dere dette som på 09.

 

Feks er du Rooney og han andre Berbatov.

 

 

Inne på kampmenyen (når du er ferdig å velge spiller(e?) og lag) står det nok multiplayer. Den må du ikke se på.

 

Tusen takk for at du tar deg tid. Er epic spent

Lenke til kommentar
De kan ikke blokke deg fordi du spiller online før release. Du kan ikke holde styr på når release er, du har jo sannsynligvis bestilt for 1 mnd siden og antok release ble flyttet litt frem siden du mottok den før du forventet..

 

Riktig det hesten sier. INGEN som noensinne har blitt banna for å spille spillene online før release. Eneste MS tar deg for er hvis spillet er brent eller at du driver med annet krøll som gamesaves.. Hadde de banna folk for å spille et spille før release hadde jeg vært langt fremme i køen da jeg stort sett får spillene opptil halvannen uke før release og det samme gjelder de fleste anmelderne som får enten reviewcode eller fullversjonen tidlig..

Lenke til kommentar

Skal få sjekka det med Pro-saken i morra, Sir Game. Må bare skaffe meg to kontroller først.

 

Til de som har fiksa game-face på EA sine sider: Når jeg kommer til generate-delen, så kommer det opp at jeg må laste ned en fil. Åpne eller lagre. Ingen av dela fungerer. Blir bare åpnet en ny fane hver gang jeg trykker åpne, i hvilket program skal det i så fall skje i?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Lurer på om Elkjøp har send pakken min som brev denne gangen. Valgte riktig nok "pakke med sporing" som valg når jeg forhåndsbestillte både Halo 3 odst og fifa 10.

 

Halo 3 ODST ble sendt med sporing, og denne sporingen kom frem på ordrehistorikken min.

Nå som Fifa 10 er sendt, står det bare "Sendt", og jeg har ikke fått sporing.

 

Egentlig håper jeg på en måte de har sendt det som brevpost, dette kommer jo rett i postkassen og kjappere en pakke med sporing.

Noen som handler mye fra Elkjøp og vet hvordan de praktiserer dette ? I så fall, kan jeg kanskje få spillet allerede i dag med mindre det skal sendes fra Sverige slik som sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...