Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en som skrev at man kan bli blokket når man spiller før torsdagen.

Noen av dere som har fått spillet som har blitt blokket?

Regner med og ha spillet på onsdag selv.

Har ingen mulighet til å blokke noen med mindre de spiller online. Noe jeg ikke skal gjøre før torsdagen ;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Nå har eg spilt Fifa10 i 4 lange timer borte hos en kompis. Utrolig bra spill. Vi spilte Manager Mode med Real Madrid, kan si med engang fart er ikke alt lengre. veldig Vanskelig å runde en spiller om det er en forsvarspiller med 88 overall eller en på 60 overall. prøvde gang på gang med Kaka og Ronaldo. Sjeldent det gikk. Det er deilig at man nå må spille fotball for å få mål.... Keeperen er kraftig forbedret. Men 2 minus som er kommet opp på MM er 1. Ass Manager går amok om han står på. Etter hver kamp så bytter han på alt så Pepe blir midtbane Benzema midtbane osv. Den må dere slå av. 2. Dette med en form kurve. Nå Kaka har pillen rett opp så har han 99 på 6-7 ting, dette er ting som styrke, fart, skudd.... Men ellers er det utrolig mye variasjon i det hele.

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg tenkt å gå til innkjøp av FIFA10 da det, mildt sagt ser lækkert ut på PS3.

Har samtidig ingen PS3, men vurderer å kjøpe PS3, ekstra håndkontroll og FIFA10 i samme slengen. Noen som anbefaler noen butikker i Oslo som GARANTERT vil ha den på torsdag-lørdag?

Ta utgangspunkt fra Oslo Syd. :)

Må si jeg gleder meg; dette blir mitt første FIFAspill på konsoll siden 2007. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...