Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen er lidenskapelig avhengig av fotball, mens andre er lidenskapelig avhengig av fotball tv-spill :!:

Hehe, eg er lidenskapelig opptatt av både fotball tv spill og Fotball på tv. Meste parten av tiden går til det. Pluss jobb....

Nå tok eg å avbrøyt eg ordren min på Gamezone, og gikk å bestilte fra Absoluttspill.no so det var 54 på lager. Da sender de det nok i morgen og siste gangene er har bestilt derfra har det gått 1 dag :new_woot:

Sender absoluttspill fifa i morgen ? :D

Ja det tror eg, har snakket med noen andre som har bestilt derfra. de sier så.

Lenke til kommentar
Noen er lidenskapelig avhengig av fotball, mens andre er lidenskapelig avhengig av fotball tv-spill :!:

Hehe, eg er lidenskapelig opptatt av både fotball tv spill og Fotball på tv. Meste parten av tiden går til det. Pluss jobb....

Nå tok eg å avbrøyt eg ordren min på Gamezone, og gikk å bestilte fra Absoluttspill.no so det var 54 på lager. Da sender de det nok i morgen og siste gangene er har bestilt derfra har det gått 1 dag :new_woot:

Sender absoluttspill fifa i morgen ? :D

Ja det tror eg, har snakket med noen andre som har bestilt derfra. de sier så.

Håper virkelig det altså :D

Lenke til kommentar
Er det noen måte å sjekke ordrestatus på Elkjøp, når jeg bestilte uten å være registrert på siden? Har fått ordrebekreftelse etc, men har altså ingen bruker der..

Trodde du måtte være registrert for å bestille, men samma det! Jeg sjekket fort bak i postene dine for å se når du hadde bestilt, da ser jeg at du fikk kjøpt det til 349kr på Elkjøp samtidig som meg. Derfor er det nærmest 100% garantert at du får det på Onsdag/Torsdag. Ikke tenk mer på det. ;)

Lenke til kommentar
Då vil eg berre meddela at no har eg fått ein kvittering for ordren hos Elkjøp. Dette tyder vell kanskje på at den er sendt?

Truleg er dette meldinga om at den er send, sidan eg har fått ordrestadfestinga tidlegare ;)

Fikk du dette?

[email protected]

Vedlagt finner du kvittering for ordrenummer **********

Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser. Du kan lese mer om dine ordre på "min side" på www.elkjop.no eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000.

Takk for handelen, og velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

www.elkjop.no

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Har selvsagt noe å si hvor i landet man bor. Selv bor jeg i trøndelag og har alltid fått varer jeg har kjøpt hos Elkjøp to dager etter kvittering. Sett bort fra en gang da varen kom fire dager etter. Onsdag er med andre ord meget mulig! :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Da var det bestilt fra absoluttspill, satser på at de sender det i morra :)

PC: Det er egentlig litt latterlig hvordan EA ignorerer denne plattformen, mener de sa at PCen sin versjon var dårligere pga. manglende datakraft mot PS3 / 360 - det faller ærlig talt bare helt på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...