Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt spillet fra elkjøp, og jeg gikk inn og sjekket ordehistorikk nå. Da står det sendt på leveringsstatus så håper på å få det innen lørdag i det minste da :)

Får håpe de har sendt til meg også da ;)

Har du fått e-post med kollinummer osv?

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt spillet fra elkjøp, og jeg gikk inn og sjekket ordehistorikk nå. Da står det sendt på leveringsstatus så håper på å få det innen lørdag i det minste da :)

Står "Sendt" hos meg også. Men har ikke fått sms eller noe mail. Så jeg stoler ikke på at det er sendt! Grunnen er at sist jeg bestilte fra Elkjøp, da en mobil. Så stod det sendt, selv om de ikke hadde gjort det. Da ble mobilen god og forsinket, hvor de pushet datoen opp og opp. Til slutt ringte jeg til kundeservice og krevde å få heve kjøpet. Heldigvis kan jeg en del jus, så jeg viste til bestemmelser i loven og overbeviste han ansvarlige jeg snakket med. Han ville opprinnelig bare gi meg mulighet til å kansellere kjøpet. Men det var snakk om en mobil til 4000kr, hvor andre solgte den samme til 4-500kr dyrere. (Komplett, som hadde den på lager). Siden jeg kjente mine regler og stod på mitt, fikk jeg dekket dette av Elkjøp. Det skal han ha ros for, han hørte på meg. Hadde han vært en jævel, kunne han gitt faen. Derfor er det også viktig å handle med seriøse forhandlere!!!

Forskjellen fra da til nå, er jo hovedsakelig at det nå er snakk om å få sendt et spill via brev. Ikke gjennom posten. Derfor får jeg jo heller ikke noe kolli-nr osv. Hvorfor skulle de merke det som "sendt" i dag forresten? Og ikke når det står de får den inn. Dette taler for at de har sendt den. Men siden jeg ikke har fått mail eller sms, så tar jeg ingenting for gitt. Da det var snakk om mobilen, og det sto "sendt", så sa de at den ikke var sendt da jeg ringte dem. Så jeg tar en tlf. nå. Bare for å høre.

Så oppdaterer jeg. Evt. tar jeg tlf. i morra.

Lenke til kommentar

Oppdatert: Da har jeg snakket med kundeservice for Elkjøp. Den er sendt slik det står på nettet. Så den kommer frem på onsdag eller torsdag.

Til alle: Jeg fikk beskjed at man ikke burde logge seg på nettet før Torsdag den 1. Altså på selve releasen. Grunnen er at EA da kan blokkere deg fra nettet, fordi de mistenker piratkopi. Altså, ble jeg anbefalt å vente til Torsdag før jeg logger meg på nettet. Tenk hvor kjipt om man ble blokka!!!

Jeg får ikke spilt før Torsdag uansett, men tenkte jeg måtte advare dere som får spillet før release.

Lenke til kommentar
De har jo ikke lovt til å blokke ea kontoen din for noe du har betalt for. Og om det er Piratkopi så stenger de boksen for Xbox live ikke konto. Dette vet eg av egen erfaring.

Nei, det er klart. Men det hjelper mindre dersom du skulle være uheldig å bli blokkert! Da kan du miste mange dager å spille på. Jeg ser ingen grunn til å gamble, ved å gå inn før på Torsdag.

Lenke til kommentar

Forskjellen fra da til nå, er jo hovedsakelig at det nå er snakk om å få sendt et spill via brev. Ikke gjennom posten. Derfor får jeg jo heller ikke noe kolli-nr osv. Hvorfor skulle de merke det som "sendt" i dag forresten? Og ikke når det står de får den inn. Dette taler for at de har sendt den. Men siden jeg ikke har fått mail eller sms, så tar jeg ingenting for gitt. Da det var snakk om mobilen, og det sto "sendt", så sa de at den ikke var sendt da jeg ringte dem. Så jeg tar en tlf. nå. Bare for å høre.

Så oppdaterer jeg. Evt. tar jeg tlf. i morra.

Jeg glemte at det var via brev jeg også bestilte ;) Jeg har bestilt andre ting i det siste, så det går litt i surr.

Håper jeg får det på onsdag eller torsdag, men om det kommer et par dager senere er det ingen krise for min del, bare jeg ikke får det lenge etter alle andre.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...