Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig bare dette spillet eg skal ha i Høst. Så eg betaler glatt 150 mer for å få det på Torsdag. Fri helg og hele pakka. Så hadde vært skandale om eg får på Mandagen etter release fordi da er det full jobb igjen... Begynner å bli temmelig lei Fifa09. Går jo for det meste i klubb, men ikke moro lengre det med alt jukset som er begynt der. Forstår ikke hvorfor folk gidde engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel egentlig bare dette spillet eg skal ha i Høst. Så eg betaler glatt 150 mer for å få det på Torsdag. Fri helg og hele pakka. Så hadde vært skandale om eg får på Mandagen etter release fordi da er det full jobb igjen... Begynner å bli temmelig lei Fifa09. Går jo for det meste i klubb, men ikke moro lengre det med alt jukset som er begynt der. Forstår ikke hvorfor folk gidde engang.

Det er som regel bare sportspill jeg kjøper også. Tror også at de bare blir Fifa 10 på meg i høsten også.

Edit: Er temmelig lei fifa 09 jeg også, synes forsvarsspillet er for lett.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg vel mest til den nye manager-modusen. Skal bli fint med en bedre og mer realistisk modus. Det toppet seg liksom i 09 når jeg solgte Ronaldo til Sheffield Wednesday for 90 millioner euro. Det var siste mulighet til å selge i det vinduet så da gikk det slik. Var vel snakk om et transfersystem som ikke var basert på kamper.

Lenke til kommentar

Det blir bra med Manager mode, blir mye Manager Mode og Pro Club Championship. Så får vi krysse fingrene at ikke det blir Dream team etter bare uker. Noen som vet om Ultimate Team er med fra starten, har hørt at det ikke kommer før Mars10?? Spør ikke fordi eg vil ha det med, heller tvertimot. Det var hele grunnen til at det ble dream team på Fifa09. Det var etter Ultimate team det begynte.

Lenke til kommentar

Helvete da!!! Folk begynner å få Sendt på status og Mail fra Der dem har bestilt. Får ikke håpe at Gamezone er tom før dem kommer til meg, da må eg vente til de på butikken her får det. Kan ta sin tid det :thumbdown:

Fikk du mail fra Gamezone nå? Hehe, hvor ligger Gamezone? Er det Kristiansand?

Kristiansand ja. Men jeg sikret meg vertfall for å få det på relase: Bestilt: 27.07.09 så godt mullig de er utsolgt siden du ikke har fått mail.

Eg skrev til dem at de sku gi beskjed hvis dem ikke hadde nok, dem svarte at dem sku sende meg en mail om dem var tom. Får vente til i morgen så får eg sende dem en mail og spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...