Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

De som selger det får det inn et par dager før release og dermed er det ikke merkelig å forvente at de klarer å sende det så man får det på release.

Stemmer, ser for eksempel at Gamezone.no får det inn på Tirsdag 29... Da skal det sendes så fort som mulig. Er du heldig så har du det allerede på Onsdag/Torsdag, 100% på Fredag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som selger det får det inn et par dager før release og dermed er det ikke merkelig å forvente at de klarer å sende det så man får det på release.

Stemmer, ser for eksempel at Gamezone.no får det inn på Tirsdag 29... Da skal det sendes så fort som mulig. Er du heldig så har du det allerede på Onsdag/Torsdag, 100% på Fredag.

Det er noe man må merke seg med Elkjøp. De får den inn den 1. Så her må man vente lengre! Bare til info.

Lenke til kommentar

Det er noe man må merke seg med Elkjøp. De får den inn den 1. Så her må man vente lengre! Bare til info.

Det var synd :(

Lenke til kommentar

Ja, eg skrev mail før eg bestilte til Gamezone.no eg ville vite hvordan dem gjorde det. Men uansett, folk gikk amok pga at det kostet 299kr (?) på elkjop.no Personlig betaler eg gjerne et par hundre mer for å få det på release og ikke 3 lørdag hvis man er heldig, eller mandag 5. Helt uaktuelt.

Lenke til kommentar

Men mange kommer nok til å få det Torsdag. Gamezone med flere sender det jo ut allerede Tirsdag. Vet ikke hvor Gamezone holder til. Men sier jo seg selv at dem som bor nærme har det etter 1 dag.

Ser du kom før meg, eg trodde det var 2, men 1 er enda bedre :!:

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Når er release egentlig? Har sett 1.oktober noen plasser og 2.oktober andre plasser..

Håper som faen på at der på torsdag ;D

1.okt i norge.

forresten hva er den beste knappen(knappene)å lobbe med på fifa 10????????

takker for svar

Det kommer an på hvilken konsoll du spiller på ;)

Lenke til kommentar
Når er release egentlig? Har sett 1.oktober noen plasser og 2.oktober andre plasser..

Håper som faen på at der på torsdag ;D

1.okt i norge.

forresten hva er den beste knappen(knappene)å lobbe med på fifa 10????????

takker for svar

Eg lobber så og si hver eneste kamp i Fifa09. Xbox360. LB+B (tap) nære keeper. Det funker hver eneste gang. Altfor enkelt når du først behersker det.

Lenke til kommentar
Ja, eg skrev mail før eg bestilte til Gamezone.no eg ville vite hvordan dem gjorde det. Men uansett, folk gikk amok pga at det kostet 299kr (?) på elkjop.no Personlig betaler eg gjerne et par hundre mer for å få det på release og ikke 3 lørdag hvis man er heldig, eller mandag 5. Helt uaktuelt.

det koster 399 i helgene og 499 på hverdagene på elkjøp.no, men den første helga de fikk det inn kosta det 349.

Lenke til kommentar

det koster 399 i helgene og 499 på hverdagene på elkjøp.no, men den første helga de fikk det inn kosta det 349.

Sånn det var. Er jo ikke noe særlig forskjell. Er man i jobb så er det få som bryr seg om en lapp eller 2 mer... Unge som går på skole er det vel forståelig at dem vil spare.

Lenke til kommentar
Sånn det var. Er jo ikke noe særlig forskjell. Er man i jobb så er det få som bryr seg om en lapp eller 2 mer... Unge som går på skole er det vel forståelig at dem vil spare.

Nja. Jeg er student, men har god råd. Det er klart at 150kr spart er gode penger det. Økonomen i meg ville nok gape om jeg ukritisk går ut med 150kr ekstra. Men det å kunne få FIFA på release, vil nok fort føles verdt det. Hadde det bare vært fifa. Men jeg vedder på at du tenker slik på det meste. "Ja, det spiller ikke så stor rolle". Da blir det mye penger som skusles bort når man legger alt tilsammen. Det er veldig mange mennesker som kan spare enorme summer dersom de var mer reflekterte og kritiske. Det er ikke vanskelig å se hvorfor mange har dårlig råd. (Jeg høres kanskje ut som en kjiping, men det er jeg ikke. Selv om jeg har god råd, så unner jeg meg gode luksuser. Det blir heller kvalitet og større ting, heller enn sløs på småting.)

Men nok om det. Det står altså hos elkjøp at de får den inn den 1. Men man kan jo aldri vite, jeg har ikke kontaktet dem. Altså kan vi jo håpe det kommer frem fortest mulig. Noen kan jo kontakte dem, om de gidder.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar

Ja det er forskjell om du jobber å får 500-1000kr dagen en å ikke jobbe i det hele tatt , å må spare for å kjøpe spillet. Da er det forskjelll fra 349 til 599, som det vil bli å koste et par dager etter der har kommet ut. I fjor kjøpte jeg fifa09 i butikken på elkjøp i tromsø for 489 kr, dagen etter kostet det 599kr.

Endret av speedfrog
Lenke til kommentar

Det er litt deilig at jeg ikke har prøvd demoen. Da blir det litt ekstra stas å få spille første gang. Jeg kommer "hjem" den 1.okt. Altså hvor jeg har PS3 min stående for tiden. Da ville det jo vært ekstra krem om spillet var i hus. Men først og fremst håper jeg ihvertfall det er i hus på mandagen. Har mye annet jeg kan og skal finne på i helgen, så det kan jeg overleve. Selv om søndagen kan bli lang.

Med andre ord, skal folk kjøpe FIFA nå - så ville jeg tatt en telefon til absoluttspill. For å høre om man får den til release om man bestiller nå. (Kanskje de er utsolgt i første omgang.) Det er nok den mest pålitelige og seriøse forhandleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

150kr mer er uaktuelt for å få spillet 2-3 dager tidligere. Ukedagene renner bort, og fredag/lørdag er hva man gjør ut av de. Om det kommer på lørdag er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Om man laster ned fra nett så ikke det lureste du gjør er å spille Online allerede nå. Fort å bli tatt....

150kr mer er uaktuelt for å få spillet 2-3 dager tidligere. Ukedagene renner bort, og fredag/lørdag er hva man gjør ut av de. Om det kommer på lørdag er jeg fornøyd.

Hvor er det bestilt? Elkjop, merkelig at dem skriver 1 at dem får det på lager. Kan du jo være uheldig blir det ventetid helt til Mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...