Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa10 gameplay real madrid-barca

 

Bra video. Pent mål av Ronaldo det der. Hyggelig å se at det har kommet en bedre look-a-like til Bernabeu. Den på 09 var stygg. Skjer med at folk skal bruke bortedrakter når de ikke trengs?

 

 

Nå er vel ikke det Bernabeu fordi den er vel ikke klar for nedlastning før release. Så det der er nok noe annet. Aldri om EA legger ut Bernabeu så ser den sånn ut. Lignet ikke litt engang.

 

Her er forresten enda en Video av Real Madrid - Barca, http://www.youtube.com/watch?v=U18cdCb6ECE

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan Fifa clubs blir? Eller er det blitt fjernet? Og så har dem lagt til "Pro Club Championship" Forstår ikke helt dette. Er det PCC akkurat det samme som vanlig Fifa Clubs?

 

Lurer på det samme. Gleder meg i hvert fall til noe klubbgreier. Samarbeide og sveise sammet et lag med andre folk er alltid gøy.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Noen som har videoer fra fullversjonen håper alle svarer om dei har eller ikkje:)

 

Kan du roe litt ned på postinga? Du spør om det samme 3-4 ganger og kaster ut nye innlegg for hver video du finner. Det vil dessuten være unødvendig å bekrefte at man IKKE har link til videoer fra fullversjonen.

 

::

 

Man har vel ikke krav på å motta et spill på lanseringsdagen? Hvor har dere det fra? Nettbutikker kan ikke selge (la kunden motta) spillet før de får lov til det.

At noen spekulerer i leveringstid og sender spillet dagen før lansering er jo i og for seg greit. Da avhenger det også av at butikken får spillene fra leverandør et par dager i forkant av lansering.

 

Det sagt så håper jeg selvfølgelig at jeg sitter og spiller Fifa 10 på torsdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...