Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Det eg er litt redd for at det kommer Dream Team allerede etter et par uker etter release. Det ødelegger hele spillegleden!!! Går ikke å spille Fifa Clubs på Xbox 09 fordi alle jukser med stats og spillere. Utrolig kjedelig at folk må ødelegge et spill

går den an å jukse på fifa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte nettopp en veldig merkelig staffekonk. Alt gikk som normalt, men da motstanderen (CPU) skulle ta straffe, klarte jeg å redde den , men at den spratt inn i mål av seg selv etterpå... Meg vant fordi jeg klarte å "redde" straffa, selv om skuddet gikk via keeper, og inn i mål. Skulle ikke det egentlig vært mål til CPU?

Lenke til kommentar
Det eg er litt redd for at det kommer Dream Team allerede etter et par uker etter release. Det ødelegger hele spillegleden!!! Går ikke å spille Fifa Clubs på Xbox 09 fordi alle jukser med stats og spillere. Utrolig kjedelig at folk må ødelegge et spill

Hehe, eg trodde alle visste om den :!: Du spiller en ranked, vinner 1-0 taperen stikkeer ut av kampen til Arenaen og skorer 1 mål. Så stikker du ut og til transfers og overføre de spillerne du vil ha og save etter på så har du alle spillerne online også. Ren juks og man ødelegge for alle andre som spiller.

Lenke til kommentar

Hehe, eg trodde alle visste om den :!: Du spiller en ranked, vinner 1-0 taperen stikkeer ut av kampen til Arenaen og skorer 1 mål. Så stikker du ut og til transfers og overføre de spillerne du vil ha og save etter på så har du alle spillerne online også. Ren juks og man ødelegge for alle andre som spiller.

de er dumt at folk jukser,spiller bare med orginal laget til manutd.ps bruker heller ikke ronaldo å tevez

Lenke til kommentar
Jeg håper og tror at EA har ordnet opp i den glitchen. Hadde vært bra om man kunne rapportere folk så de ble utestengt hvis det er noe lignende i FIFA 10.

Det hadde vært helt kanon :cool: Men desverre tror eg ikke det skjer. Er jo 90% av dem som ligger på topp 100 jukser jo med avtalt spill. Folk bare stikker rett etter 5 min har gått. Eg synes det er helt latterlig. Vet om flere Norske som gjør det også uten at eg skal nevne noe spesielle

Er de ingen som har video fra gamestop her?????????

Eg søkte på Google og youtube. Med håp at noen hadde lagt det ut. Men ingen video.

Lenke til kommentar
Jeg spilte nettopp en veldig merkelig staffekonk. Alt gikk som normalt, men da motstanderen (CPU) skulle ta straffe, klarte jeg å redde den , men at den spratt inn i mål av seg selv etterpå... Meg vant fordi jeg klarte å "redde" straffa, selv om skuddet gikk via keeper, og inn i mål. Skulle ikke det egentlig vært mål til CPU?

Har skjedd meg i Fifa09 og. Keeper redder, og feirer seieren mens ballen triller inn bak. Har også hatt en kommentator-glitch hvor ballen har gått stang inn mens kommentator snakker om at det er et bomskudd. Kommentatoren avslutter kampen med å erklære det som en fin kamp og ønsker alle en hyggelig kveld videre, uten at kampen er over. :p

Noe som er ganske bra i Fifa10 er at det som regel ikke er cutscene når dommeren gir kort. Håpet mitt har alltid vært et fotballspill helt uten cutscenes hvor hele kampen er dynamisk. PES har alltid vært bedre enn Fifa der. Synes hele spillet mister en god del realisme når kameraet kommer inn på banen og følger spillere rundt på banen i cutscenes og replays. Jeg vil at spillet skal se ut som en TV-kamp med kamera rundt banen. Litt sært kanskje.

Lenke til kommentar
Har skjedd meg i Fifa09 og. Keeper redder, og feirer seieren mens ballen triller inn bak. Har også hatt en kommentator-glitch hvor ballen har gått stang inn mens kommentator snakker om at det er et bomskudd. Kommentatoren avslutter kampen med å erklære det som en fin kamp og ønsker alle en hyggelig kveld videre, uten at kampen er over. :p

Jeg opplevde en kommentator-glitch i FIFA 10 demoen. Kommentatoren snakka om at det var "his second goal", eller noe i den duren, men det var jo bare et mål i den kampen da han sa det :roll:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg opplevde en kommentator-glitch i FIFA 10 demoen. Kommentatoren snakka om at det var "his second goal", eller noe i den duren, men det var jo bare et mål i den kampen da han sa det :roll:

På fifa 09 kommer jo den slags HELE tiden. Hadde håpa det ble bedre på 10.

Lenke til kommentar

En demo er vel ALDRI like god som fullversjonen da. Derfor det heter demo.

Syns det er litt tøft at kommentatorene nå kommenterer feiringen også, tok nettop den baklengs salto saken, og da snakket de om at han var ikke bare en god fotballspiller men også en fantastisk athlete, "that was a amazing celebration, yeah, lucky he didn't injure himself" :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...