Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt noen har snakka om at fifa er utsatt i 2 uker altså relase 15.okt kan noen bekrefte at dette ikke er sant?

Du har sikkert sett på gamereactor sin anmeldelse. Der står det at det kommer ut 15.Okt. Men eg har ikke hørt noe som helts. Og diverse nettbutikker burde vel ha byttet på utgivelsesdatoen allerede hvis dette stemmer.

Lenke til kommentar
Har hørt noen har snakka om at fifa er utsatt i 2 uker altså relase 15.okt kan noen bekrefte at dette ikke er sant?

Du har sikkert sett på gamereactor sin anmeldelse. Der står det at det kommer ut 15.Okt. Men eg har ikke hørt noe som helts. Og diverse nettbutikker burde vel ha byttet på utgivelsesdatoen allerede hvis dette stemmer.

Leste det ein stad ikke på gameractor.men dei ville sikkert endra datoen flere stader

Lenke til kommentar
Bra at Nederland er med, litt dumt at dem er veldig svake. Husker ikke tall. Men har sett video på Youtube så senere ble fjernet. Dem var altfor dårlige

Et lag er jo uansett svakt på bakgrunn av spillerene det har og jeg tror problemet til Nederland her ligger i forsvarspillerene.

Lenke til kommentar

FIFA 10 kommer 15. okt i USA og Nord-Amerika, mens det kommer 2. okt i Europa ;)

Da er det nok der GR har rotet. Fan eg sku vært med på den konkuransen på GameStop. Men bor jo på en liten plass. Med en spill butikk som tar inn nye spill hvert 5 år-

Lenke til kommentar

FIFA 10 kommer 15. okt i USA og Nord-Amerika, mens det kommer 2. okt i Europa ;)

Da er det nok der GR har rotet. Fan eg sku vært med på den konkuransen på GameStop. Men bor jo på en liten plass. Med en spill butikk som tar inn nye spill hvert 5 år-

Noen som har filmer fra den konkuransen????

hadde vert artig å sett.

forresten har bestillt fifa på CDON,vet noen om man får det på relase når man har bestillt der?

Lenke til kommentar
Skal jo normalt få det på release på de fleste nettbutikker. Egentlig skal vel alle gjøre det. Men hvis du er litt uheldig så kan det bli forsinket. Er du heldig har du det allerede en dag før det kommer ut.

ja takk for svar!!!

har du noen videoer fra gamestop turneringen?

for det er vel fullversjonen?

Lenke til kommentar
Skal jo normalt få det på release på de fleste nettbutikker. Egentlig skal vel alle gjøre det. Men hvis du er litt uheldig så kan det bli forsinket. Er du heldig har du det allerede en dag før det kommer ut.

ja takk for svar!!!

Nei har ikke video desverre, eg visste ikke at det var turnering før KRISS skrev det.

Lenke til kommentar

ja takk for svar!!!

Nei har ikke video desverre, eg visste ikke at det var turnering før KRISS skrev det.

ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...