Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har spilt Demoen, har dere merket at spillerne kan ikke sende pasning lengre enn 40meter kanskje mindre også? Han sender altfor lavt hele tiden. Eg skulle sende pasning fra forsvaret opp til Klose. KLarte ikke å sende så langt engang.

Da er du dårlig! Fått slikt til ofte jeg!

Lenke til kommentar

Har testet demoen en del nå. Og det virker som at Fifa 10 ikke kommer til å bli noe dårligere enn 9'ern. Forbedringene kan virke små men har mye å si for spillet sin del. Noen endringer i skuddsystemet for eksempel. Spillerne skyter faktisk der man sikter. Nå kan man løpe en retning å skyte ballen i en annen. Om man prøvde det i 09 ble skuddet som regel satt midt på keeper istedet for motsatt hjørne. Synes langpasningene er forandret og. Er vanskeligere å treffe medspillere i feltet, men med litt øving tror jeg disse pasningene blir viktige. Den største forskjellen er kanskje bevegelsene til spillerne. Når man kan bevege seg i alle retninger, har man få hindringer i hvor kreativ man vil være i angrepet. Herlig å kunne løpe akkurat der man vil.

Har spilt en god del av Fifa09, så ble litt vanskelig til å begynne med. Motspillerne (CPU) har blitt smartere og mer aggrasive, både i forsvar og angrep. Ble finta på ræva av motspillerne som bydde på fantastisk angrepsspill, noe som var skjelden kost i 09, selv når man spilte på legendary mot de beste lagene.

Liker også de små forandringene, som kjappe frispark og muligheten til å velge hvem som skal ta frispark, uten å gå inn i lagmenyen. Ser frem til å teste treningsmodusen, og lage min egen dødball strategi. Neste helg forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...