Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DET ER JO AKKURAT DET HAN IKKE GJØR!!!!!!

Ro deg ned, mann. Firkant og B er jo forskjellige knapper. Firkant på playstation er X på Xbox. Runding er B. Det har ingenting å si for hvorvidt spilleren header eller sparker om du trykker X/A, O/B eller firkant/X. Alle tre brukes både til å heade og å sparke.

Det handler om timing. Problemet er at kan time så bra du bare vil, spilleren kan godt finne på å prøve å heade inn en ball fra 16-meteren til tross for at han har all verdens mulighet til å skyte på volley. Trykker du på B senere så sparker han ut i lause lufta, eller bruker tre år på å skyte.

 

Dette er noe de har fått pepper på fra fifa 09, og mange håpet at det skulle bli bedre. Det virker som om det ikke har blitt det.

Lenke til kommentar
DET ER JO AKKURAT DET HAN IKKE GJØR!!!!!!

Ro deg ned, mann. Firkant og B er jo forskjellige knapper. Firkant på playstation er X på Xbox. Runding er B. Det har ingenting å si for hvorvidt spilleren header eller sparker om du trykker X/A, O/B eller firkant/X. Alle tre brukes både til å heade og å sparke.

Det handler om timing. Problemet er at kan time så bra du bare vil, spilleren kan godt finne på å prøve å heade inn en ball fra 16-meteren til tross for at han har all verdens mulighet til å skyte på volley. Trykker du på B senere så sparker han ut i lause lufta, eller bruker tre år på å skyte.

 

Dette er noe de har fått pepper på fra fifa 09, og mange håpet at det skulle bli bedre. Det virker som om det ikke har blitt det.

 

Akkurat det jeg mener, jeg mente foresten runding/B i innlegget mitt, men som du sier har det ingenting å si. Kan ha noe med timing å gjøre, men hvordan får man spillern til å gå litt tilbake så den kan sparkes eller stelle seg i posisjon til brasse?

Lenke til kommentar

Håper virkelig den fordelsparagrafen har blitt forbedret. Måtte le når jeg spilte nå. Spilleren min blir taklet i det han sender en pasning. Dommeren viser fordel. Spilleren som mottar pasningen står i offside. Dommeren blåser for offside. Dommeren har også en fantastisk evne til å ta tilbake fordelen i det en medspiller blir spilt igjennom med motspillere rundt seg.

 

Gleder meg til et nytt spill nå. Har gått lei av 09 for ganske lenge siden, men av en eller annen grunn så spiller jeg det hver dag. Fotballidiotien som råder sikkert.

Lenke til kommentar
DET ER JO AKKURAT DET HAN IKKE GJØR!!!!!!

Ro deg ned, mann. Firkant og B er jo forskjellige knapper. Firkant på playstation er X på Xbox. Runding er B. Det har ingenting å si for hvorvidt spilleren header eller sparker om du trykker X/A, O/B eller firkant/X. Alle tre brukes både til å heade og å sparke.

Det handler om timing. Problemet er at kan time så bra du bare vil, spilleren kan godt finne på å prøve å heade inn en ball fra 16-meteren til tross for at han har all verdens mulighet til å skyte på volley. Trykker du på B senere så sparker han ut i lause lufta, eller bruker tre år på å skyte.

 

Dette er noe de har fått pepper på fra fifa 09, og mange håpet at det skulle bli bedre. Det virker som om det ikke har blitt det.

 

Akkurat det jeg mener, jeg mente foresten runding/B i innlegget mitt, men som du sier har det ingenting å si. Kan ha noe med timing å gjøre, men hvordan får man spillern til å gå litt tilbake så den kan sparkes eller stelle seg i posisjon til brasse?

 

Du kan styre spilleren din i feltet før ballen kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...