Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har opplevd en del ganger at jeg har kommet forbi keeper bare ved å løpe på han, litt heldig med timingen så "sparker" (når du toucher) du ballen i keeperen også spretter den fram og tilbake et par ganger også får du den noenganger med deg, uten at du trenger å finte.

Men om du kan et par finter så er det 0 stress å runde keeper i fifa10

Lenke til kommentar

Anmeldelser fra blader dukker opp rundt omkring, her fra GamesMaster:

Gamesmaster Magazine

+ The new faster crossing

+ 360 degree dribbling

+ Out set-pieces working

- Losing. By 9 goals to Andy, our producer.

- That it's so tough to score with headers unless you're three yards out

Graphics 90%

It's lagging behind the beautiful PES 2010 - Rooney isn't that Rooney-like.

Gameplay 92%

Brilliantly balanced, tonnes of depth, innovate features. A beautiful game.

Lifespan 96%

Hours and hours both online and off - Be a Pro, Virtual Pro and more

Overall 92%

Another year of improvement for the best simulation of footy going. Are you watching PES?"

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hva 360 graders dribling betyr og hva som er forskjellen på det fra tidligere versjoner?

I tidligere versjoner kunne man bare drible i et bestemt antall retninger (opp, ned, høyre og venstre, samt diagonalt). Nå kan man løpe i alle retninger og drible i alle retninger.

Ok, rimelig selvforklarende i grunn, føler meg litt dum nå hehe :blush:

Hvordan synes dere at det fungerer da? Har selv ikek fått prøvd demoen mer enn et par ganger og jeg suger for mye til å uttale meg :)

Lenke til kommentar

Ok. Nok et spørsmål:

Hvis man ønsker å gå fra totalt N00B til å være en habil FIFA-spiller, hva ville dere begynt med å lære seg?

Så langt har jeg funnet ut at veggpasninger og høye stikkballer er effektivt. Sliter veldig med å drible, men er det andre enkle ting som er lurt å lære seg?

Jeg scorer forresten ALDRI på dødballer eller etter innlegg, noen gode tips for å bli bedre på det?

Lenke til kommentar
Ok. Nok et spørsmål:

Hvis man ønsker å gå fra totalt N00B til å være en habil FIFA-spiller, hva ville dere begynt med å lære seg?

Så langt har jeg funnet ut at veggpasninger og høye stikkballer er effektivt. Sliter veldig med å drible, men er det andre enkle ting som er lurt å lære seg?

Jeg scorer forresten ALDRI på dødballer eller etter innlegg, noen gode tips for å bli bedre på det?

Nerd spillet er tipset mitt :p Spill helst på verdensklasse fra starten av, da blir du god etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Har sett endel på youtube men synes det ligger mest konkrete dribletriks der, jeg lurer mer på hva dere bruker mest når dere spiller en kamp? Er det veggpasninger, dribling, kantspill eller annet? Spiller dere stort sett med de beste lagene eller prøver dere med dårligere lag og eksperimenterer mye med taktikk?

Lenke til kommentar

Du må jo bare spille deg fram, har du spillt mye fotball før? Tenk selv hvordan kan du enkelst score mål, stikk passniger, er spissene din gode i lufta? Har du raske vinger? Prøv deg fram, og bruk huet når du spiller ;)

Hvordan er langskudd på Fifa10? Noen så har erfaringer?

Lenke til kommentar
Har sett endel på youtube men synes det ligger mest konkrete dribletriks der, jeg lurer mer på hva dere bruker mest når dere spiller en kamp? Er det veggpasninger, dribling, kantspill eller annet? Spiller dere stort sett med de beste lagene eller prøver dere med dårligere lag og eksperimenterer mye med taktikk?

Spill spillet sånn du har lyst til å spille fotball. Noen synes det er morsomt å måke baller opp mot spisser og noen synes det er morsomt å holde ball. De fleste prøver å spille direkte, selv spiller jeg sånn jeg alltid ønsker å spille. Jeg spiller ballen gjennom alle ledd, slår en god del sikre pasninger og så prøver jeg å etablere angrep. Jeg er selv kantspiller så naturlig nok så dribler jeg en god del på FIFA, det er egentlig ganske likt det å drible i virkeligheten bare at touchen til disse spillerene ofte sitter litt bedre enn min egen ;) Jeg slår ikke mange innlegg selv, men prøver istedet å få lagt pasningen sånn at en spiller får avslutte en mot en med keeper, men alt er egentlig bare trening og fotballforståelse. Frispark er noe veldig mange sliter med, men strengt talt er det ikke så veldig vanskelig rett utenfor 16 meteren - 24 meter. Du tar nesten ikke i kraft og du legger den over muren eller skrur den rundt.

Diego frisparket mitt fra tidligere i dag: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9588056

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...