Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, syns keeperen oppfører seg litt vel dumt noen ganger :p

Ribery scorer på dødball

Ja, enig der, håper keeperne blir fiksa litt på i fullversjonen, evt. at det kommer oppdateringer.. de ruser litt fort ut iblant og!

Keeperne skal være fikset innen fullversjonen kommer. EA virker veldig flinke til å høre på hva folk sier nå. Det er jo slik de har gått frem med å lage FIFA 10. Blir bra dette folkens.

Lenke til kommentar

Det er mulig det har blitt postet før i tråden, men langt ifra sikkert. Her er en video med de nye triksene i Fifa 10. Veldig bra laget video.

Ellers må jeg bare si at jeg ikke håper jeg møter denne spilleren fra Fifa 09!!! Også en veldig kul viedo.

PS: Marius Hjerperseth (som jeg ser også har mange andre bra Fifa videoer) er Norsk og 16år.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Til dere rutinerte FIFA-gamere - vet dere om en god nettside med forklaringer til hvordan man forbedrer seg i spillet og med gode instruksjoner for å lære seg å drible?

Ingen gode nettsider, men Youtube har litt. Ang driblinger så er det prøve og feile. Timing er alfa omega, logisk nok.

Lenke til kommentar

Den godeste Hjerpseth er helt umulig å få tak i, og er tror det er litt planlagt og dette. Prøvd å sende han flere Friend Request. Men han svarte aldri. Sendte også han en del meldinger om vi skulle spille. Ikke et eneste svar. Får faktisk en del pepper på videoene sine, men Hjerpseth sletter all negativ omtale om det kommer noe på Youtube....

Lenke til kommentar

Hjerpseth ser ut til å filme hver eneste kamp han spiller og da vil de fleste sitte inne med den typen footage etter et par hundre kamper. Det er endel imponerende der (les: Advanced Rainbow forbi en hel haug i feltet og Zidane-finta/Roulette alene mot keeper) men det er også mye som ikke er noe særlig (Ronaldo og Rooney skudd fra 20 meter). Han skal ha for at han prøver og ser ut til å lykkes, men av de jeg har på psn som har spilt mot han så er han visstnok ikke så ufattelig god. Det var morsomt når han scorte med Ronaldo som keeper dog, og når Van Der Sar dro av alle, men skuddfinta i 09 er jo den aller mest effektive finta (elsket den selv). Jeg er uansett sikker på at Hjerpseth mestrer skillsticken bra og får en god del spillere til å se ut som bavianer mot han og han har det sikkert kjempegøy mot kompiser, men jeg tror ikke han er så god som det ser ut til. Jeg håper forresten på å få møte han selv en dag :)

Lenke til kommentar
Hjerpseth ser ut til å filme hver eneste kamp han spiller og da vil de fleste sitte inne med den typen footage etter et par hundre kamper. Det er endel imponerende der (les: Advanced Rainbow forbi en hel haug i feltet og Zidane-finta/Roulette alene mot keeper) men det er også mye som ikke er noe særlig (Ronaldo og Rooney skudd fra 20 meter). Han skal ha for at han prøver og ser ut til å lykkes, men av de jeg har på psn som har spilt mot han så er han visstnok ikke så ufattelig god. Det var morsomt når han scorte med Ronaldo som keeper dog, og når Van Der Sar dro av alle, men skuddfinta i 09 er jo den aller mest effektive finta (elsket den selv). Jeg er uansett sikker på at Hjerpseth mestrer skillsticken bra og får en god del spillere til å se ut som bavianer mot han og han har det sikkert kjempegøy mot kompiser, men jeg tror ikke han er så god som det ser ut til. Jeg håper forresten på å få møte han selv en dag :)

Kunne ikke sagt det bedre selv :thumbup: Eg har snakket med folk som har spilt med han, gjorde ikke så mye triks som han gjør i Video på Youtube.

Lenke til kommentar

Neida, det er klart folkens. Men det gir mye inspirasjon å se på slike videoer. De er også meget godt laget, de han har lagd. Hvor god han egentlig er, spiller mindre rolle. Klarer man noe tilsvarende med Tottenham f.eks. så står det respekt. Tottenham og Man City skal bli interessante å prøve på spillet. Hadde City hatt en "Modric", "Iniesta" eller "Fabregas" - tror jeg de hadde vært veldig gode på Fifa 10. Men de mangler vel det lille ekstra på sentral midtbane. Når det er sagt, så gjør vel United også det. Spørs hvor god Scholes blir.

Lenke til kommentar
Noen som har noen formeninger om hva slags stats Molde kommer til å få? :) Selv så håper jeg at de kommer til å få rundt 3 og 1/2 stjerne + ganske gode stats på enkelte av spillerne :p

Norske lag får aldri spesielt god stats på spillere. Tror molde blir ei halv stjerne dårligere enn Rosenborg.

Lurer litt på hvor Mame Biram Diouf er på det spillet jeg (hvilket lag altså) :hmm:

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...