Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Jeg tror United vil klare seg bra og at statsene vil være greie. I stor grad virker det som FIFA 10 har gjort plass til de spillerene med gode pasningsferdigheter også, så Scholes og Berbatov vil nok være flotte spillere og trille ballen igjennom. Backrekka er solid som alltid og jeg er ganske sikker på at både Nani og Valencia vil få en boost statmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vent til neste helg, da er det også 399,-.

 

Og hvis noen lurer så jobber jeg hos elkjøp :)

Kan du si noe om hvordan det blir for folk som har bestilt? Vet du noe om hvor mange som vil få spillet til release? Jeg regner med at de som har bestilt først, får spillet først. Du vet sikkert ikke noe om dette - men tenkte bare jeg skulle spørre.

 

 

Jeg kan forresten opplyse om at det Nederlandske landslaget blir med på FIFA 10.

Link her.

Endret av Lansky
Lenke til kommentar

JAY!

Artig med Nederland igjen.

Har ikke noe veldig fast lag. Prøver å unngå kamper mot Man Utd på 09, på samme måte som jeg ikke orket Barca på 08. Håper ingen lag blir så overlegen at man bare kan dundre ballen frem til verdens raskeste mann i år også. Litt typisk å tape 2-1 eller 3-2 med Portsmouth mot Man Utd, hvor Ronaldo har rykka fra en eller annen knall i mottaket. Det er liksom litt mer ok om de setter han på løp og trer gjennom.

Lenke til kommentar

Tror uansett at dette ikke blir en problemstilling i 2010. Man må ha rom for å kunne gjenta Ronaldo-målene fra 09. Og får man rom så greier man å gjøre det farlig uavhengig om man er Ronaldo eller Arild Stavrum.

 

Det som imidlertid bekymrer meg litt er hvor ofte dommeren blåser for frispark. Noen andre som merker dette, eller er det bare jeg som er for agressiv?

Lenke til kommentar

Eg er egentlig veldig usikker på hva eg skal gjøre, har bestilit fra Gamezone. De trodde de hadde nok spill. Men dem visste ikke helt. Har alltids min lokale spillbutikk, men der koster spillet 630kr. Som er vannvittig høy pris. Ja som dere skjønne bor eg på en veldig liten plass der dem sjeldent har nye spill. Men har snakket med sjefen, sa han sku få det inn på release.

Lenke til kommentar
Eg er egentlig veldig usikker på hva eg skal gjøre, har bestilit fra Gamezone. De trodde de hadde nok spill. Men dem visste ikke helt. Har alltids min lokale spillbutikk, men der koster spillet 630kr. Som er vannvittig høy pris. Ja som dere skjønne bor eg på en veldig liten plass der dem sjeldent har nye spill. Men har snakket med sjefen, sa han sku få det inn på release.

Absoluttspill, Lefdal, Elkjøp. Alle er muligheter. Skulle vistnok vente til helga med å bestille fra elkjøp, da er prisen 399. Absolutt ligger på 499, men da får du nesten garantert spillet på release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...