Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Det siste halvåret har jeg funnet ut at både AS Roma, Tottenham og Marseille alle er veldig morsomt å spille med. Før det gikk det mest i United slik som en del andre her. Alle disse kommer nok til å bli flittig brukt i 10'ern. Selvfølgelig er jeg jo nødt til å tilpasse meg det nye spillet så det er sannsynlig at jeg finner noen nye lag det er morsomt å spille med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som spiller med bare United, spiller dere aldri med noen andre lag og hvor mye spiller dere? Jeg har spilt godt over 1000 kamper med 09 hvis jeg regner med kamper hos venner og synes dere virkelig det er gøy å spille United - United?

Altså, det er da ikke om man spiller med forskjellige lag som gjør FIFA moro, det er selve spillet som gjør det moro. Når jeg spiller mot tomhel, så spiller jeg ikke mot United, jeg spiller mot tomhel.

Lenke til kommentar

Og skal jeg begrunne hvorfor jeg bruker United er det rett og slett fordi det er laget mitt. Jeg har en ferdig-lagret taktikk jeg ikke gidder å lage med et annet lag. Det at Ronaldo tilfeldigvis spiller på dette laget er ikke min skyld. Nå er han borte og jeg kommer ikke til å bytte fast lag på FIFA pga. det selv om United blir veldig svekket.

Lenke til kommentar
Og skal jeg begrunne hvorfor jeg bruker United er det rett og slett fordi det er laget mitt. Jeg har en ferdig-lagret taktikk jeg ikke gidder å lage med et annet lag. Det at Ronaldo tilfeldigvis spiller på dette laget er ikke min skyld. Nå er han borte og jeg kommer ikke til å bytte fast lag på FIFA pga. det selv om United blir veldig svekket.

Det er godt å høre at du forsetter med United, eg som er Real Madrid fan kommer nok til å bruke dem en del. Men like veldig godt Juventus også. Slettet nettopp demoen av Fifa10. Nå er det bare å vente på Fifa10

Lenke til kommentar
Dere som spiller med bare United, spiller dere aldri med noen andre lag og hvor mye spiller dere? Jeg har spilt godt over 1000 kamper med 09 hvis jeg regner med kamper hos venner og synes dere virkelig det er gøy å spille United - United?

Altså, det er da ikke om man spiller med forskjellige lag som gjør FIFA moro, det er selve spillet som gjør det moro. Når jeg spiller mot tomhel, så spiller jeg ikke mot United, jeg spiller mot tomhel.

men samtidig må du vel innrømme at det er morsommere å møte lag der man ikke spiller med de samme spillerene mot hverandre hver gang? Jeg liker selv å spille små fixtures i Premier League som Bolton - West Ham osv. Det jeg reagerer på er at det er noen som virker som noen tror de er "hevet" over alle andre fordi de spiller med favorittlaget sitt hver eneste kamp og at det gjør dem til bedre supportere (referer hverken til deg eller TomHel, bare for å ha det på det rene). Jeg kommer sannsynligvis til å spille mest med United som alltid (byttet bort fra det på 09 etter en stund ettersom jeg synes det var gørrkjedelig med Ronaldo), men trives å spille andre fixtures i tillegg.

Lenke til kommentar

Av de store lagene har jeg bare spilt med Inter. På Fifa 09 har jeg prøvd verken Manu eller Barsa.

Liker å spille med færre stjerner, men det er jaggu ikke lett. Foretrekker at motstanderern legger seg på ca. samme nivå.

Alle kampene mot de samme lagene er ikke det som plager meg mest. Hopper heller bare over en motstander dersom han er nummer 5 på rad som velger Manu.

Det som er irriterende, derimot, er de som ALLTID skal ha det beste laget. Man kan gå gjennom 7-8 forskjellige lag. HVER gang mitt er hakket vassere enn motstanderen, så velger han et bedre lag.

Tror derfor jeg er en av få Fifa-spillere som aldri har spilt med et bedre lag enn motstanderen.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo presisere hva jeg spilte med på 09, fikk ikke gjort det. Jeg spilte mest med Bayern Munchen, Aston Villa, Valencia, Lyon og Atletico Madrid. Men på det beste fant jeg jo noen å spille med, hvor vi valgte ulike lag hver rematch vi hadde. Det var veldig gøy, og rettferdig, at begge to spilte med en del lag man ikke hadde helt feelen på.

Jeg ønsker å vinne kampene jeg spiller over nettet, så det er vanskelig å velge et nytt lag å spille med, når motstanderen var Barca eller Man Utd. (Legg merke til stavemåten! Det er tabu å skrive "manu" - det er som å banne i kirken for United supportere.) Det er slik FIFA nå er - man må være i vant med spillerne før du kan spille flott. Spillerne er så ulike når man skyter, dribler osv. Så det er heller ikke bare å velge de beste spillerne. Jeg hadde en spesiell feel med Benzema på 09 - fra alt med skudd og målsikkerhet til dribling, bevegelser osv.

I en periode så knuste jeg alle med Aston Villa. I en annen periode var jeg svært god med Valencia. Men begge lagene hadde ankepunkter i forsvar. Fanken ikke lett å demme opp for Ronaldo, Eto'o eller Torres. Så det laget jeg kunne føle meg trygg på i alle kamper, var Bayern. Det ble mitt 5-stjerners lag. Med god taktikk var jeg pottetett bak. Selv om det var veldig vanskelig å forsvare seg godt i 09. Blir fort Bayern i Fifa10 også. Men tapet av Lucio i forsvar vil jo bli hardt. Midtbanen ser nok bedre ut, den var ikke noe å skryte av på 09. Med Robben blir vingene mye bedre. (Robben og Ribery blir morsomt.) Mens spesielt Toni og spissene generelt blir nok dårligere på FIFA10. Men siden man endelig kan trene på innlegg - så kan jeg få terpet på det å score på hodet!

Men jeg må si at Inter ser ut som det vil passe meg veldig bra i FIFA 10. Jeg får se, får få en følelse av hva som passer best. Men det blir ikke noen av de beste lagene: Real, Barca, Chelsea eller United. Skulle gjerne vært United, men er dessverre så mange som velger dem. Jeg vil ikke være dem som alle andre er. Drømmen er å meste et lag svært bra, som brukes sjeldent av andre. Jeg kommer til å bruke litt tid på å finne laget jeg skal satse på, så skal jeg virkelig terpe på å bli uslåelig med laget.

Lenke til kommentar

Forresten - hvor gode tror dere Manchester United blir på Fifa 10? Ser man på spiller for spiller, så er laget ikke så veldig sterkt. Det mangler mye fart. Midtbanen ser svak ut - men Fletcher er et moster nå, håper å se han få svært gode stats på spillet. Forsvar og målvakt er jo knall-sterke. Rooney blir nok bra. Men Giggs, Nani, Valencia, Owen og Berbatov skal bli spennende å se hvor gode er.

Jeg kan ikke se at spiller-for-spiller så vil United være like gode som Real, Barca og Chelsea. Spiller-for-spiller så er disse lagene de tre beste i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...