Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Humm.. Keepern redda nettopp straffe jeg skøyt i en straffekonk, men den blei allikevel registrert som scoring og jeg vant på grunn av det. Merkelig. Så TYDELIG at det var bom. :p

 

Husker jeg traff stang-keeper-mål når jeg spilte straffekonk på Fifa09. Da ble det ikke registrert som scoring. Men mulig dette ikke teller som mål i virkeligheten?

Lenke til kommentar

Hvilket lag kommer dere til å være når dere får i hus full-versjonen? Ikke si meg at det blir Real eller Barca. Selv har jeg ikke bestemt meg, men blir et 4,5 stjerners lag. Det er flott at man på Fifa 10 kan filtrere ut alle 5 stjerners lagene når man søker på spill. Så vil bli mye gøyere å spille online!

 

I motsetning til hvordan man på 09 møtte åtte av ti som skulle være Barca eller Manchester United. Jeg er United supporter, men kommer ikke til å være dem på Fifa 10 heller. Selv om jeg kommer til å bytte på lag, så ønsker jeg å finne et lag som få folk velger.

 

Jeg skjønner at nybegynnere velger de beste to-tre lagene. Men at folk som er flinke på spillet velger dem, synes jeg er feigt og kjedelig. Å møte de svært kjappe spillerne fra Barca, og alle dem som brukte Ronaldo som spiss for United - var utrolig vanskelig å spille mot på 09. Å bruke lang tid å søke på spill, for så å møte så mange som nektet å velge noe annet enn Barca eller United - var veldig kjipt.

Lenke til kommentar

Eg er svoren United supporter så regner med det blir United eg spiller med, eg spilte med United hver eneste av de 732 kampene eg har kommet opp i på 09, bortsett fra en få gang eg brukte Barca når eg møtte United.

 

Så, blir 90% sikkert United. Ikke fordi eg vil ha det beste laget ( noe de ikke blir på Fifa 10 ) men fordi eg syns det blir nesten som ett svik å bruke ett annet lag når eg selv holder med United ;)

Lenke til kommentar
Eg er svoren United supporter så regner med det blir United eg spiller med, eg spilte med United hver eneste av de 732 kampene eg har kommet opp i på 09, bortsett fra en få gang eg brukte Barca når eg møtte United.

 

Så, blir 90% sikkert United. Ikke fordi eg vil ha det beste laget ( noe de ikke blir på Fifa 10 ) men fordi eg syns det blir nesten som ett svik å bruke ett annet lag når eg selv holder med United ;)

Helt enig, jeg er selv en fullblods Man United supporter, ja å bruke Ronaldo som spiss som jeg gjorde/ å fortsatt gjør i 09 versjonen er kanskje feigt. men jeg liker å vite at spillerne klarer å holde på ballen, (altså individualister) eller hva faen det heter. på Fifa 10 kommer jeg fortsatt til å bruke United. å det er du kun en grunn til, som nevnt over.

At United ikke blir den beste klubben i dette spillet er godt mulig (10) , men jeg svikter ikke laget mitt.

pluss at jeg syns det er morro å bruke scouten flittig.

Lenke til kommentar
Eg er svoren United supporter så regner med det blir United eg spiller med, eg spilte med United hver eneste av de 732 kampene eg har kommet opp i på 09, bortsett fra en få gang eg brukte Barca når eg møtte United.

 

Så, blir 90% sikkert United. Ikke fordi eg vil ha det beste laget ( noe de ikke blir på Fifa 10 ) men fordi eg syns det blir nesten som ett svik å bruke ett annet lag når eg selv holder med United ;)

Helt enig, jeg er selv en fullblods Man United supporter, ja å bruke Ronaldo som spiss som jeg gjorde/ å fortsatt gjør i 09 versjonen er kanskje feigt. men jeg liker å vite at spillerne klarer å holde på ballen, (altså individualister) eller hva faen det heter. på Fifa 10 kommer jeg fortsatt til å bruke United. å det er du kun en grunn til, som nevnt over.

At United ikke blir den beste klubben i dette spillet er godt mulig (10) , men jeg svikter ikke laget mitt.

pluss at jeg syns det er morro å bruke scouten flittig.

 

Da er vi tre ;)

 

Selv pleier jeg for det meste å spille med United, men de få gangene jeg velger et annet lag, blir det som oftest AS Roma, SK Brann eller SL Benfica.

 

Jeg regner med at Real Madrid blir det beste laget i FIFA 10, men samtidig vil det nok ikke bli den klasseforskjellen mellom lagene som det var i 09.

Lenke til kommentar

Kommer til å spille med Real Madrid fordi jeg er Madrid supporter, ikke fordi det ganske sikkert er blant top 3 beste lag. En annen ting er at Mdrid har flere spennende spillere og det er mange muligheter til å komponere laget. Det laget som jeg kommer til å spille nest mest med blir nok Spania. Elsker laget i 09. Elleres blir det nok litt Fiorientina, kanskje Juve og andre mindre spanske lag som Getafe, Racing og Valladolid.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å spille med en hel del forskjellige lag og er ikke av den oppfatningen at man er en "dårlig supporter" om man spiller med noe annet enn favorittlaget sitt. Jeg holder meg selv unna City/Liverpool/Chelsea som United - supporter, men en stor del av FIFA er å kunne spille med flere lag og med tanke på at det finnes en god del United - supportere, spesielt i vennekretsten min så kommer jeg nok til å spille med Genoa/Juventus/Inter/Milan/Roma/Udinese/Hamburg/Bayern Munchen/Wolfsburg/Hoffenheim/Schalke/Werder Bremen/Ajax/PSV/Vålerenga/Barcelona/Real Madrid/Sevilla/Valencia/Atletico Madrid/Villareal og samtlige Premier League lag (med unntakene som nevnt). Det er kjedsommelig og bare spille med et lag når jeg kommer til å spille så mye som jeg gjør.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...