Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Ehrm ja, dette spillet er jo årevis gammelt men alikevel har jeg ett problem. Prøver å endre på vanskelighetsgraden i manager mode, men fikker ikke ut hvor? Noen som kan hjelpe meg her? Prøver å lade opp til fifa 12 er her i posten.

Lenke til kommentar

Ehrm ja, dette spillet er jo årevis gammelt men alikevel har jeg ett problem. Prøver å endre på vanskelighetsgraden i manager mode, men fikker ikke ut hvor? Noen som kan hjelpe meg her? Prøver å lade opp til fifa 12 er her i posten.

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-sony-playstation-3-microsoft-xbox-360/852788-change-difficulty-manager-mode.html

Som det står der. Du kan skifte vanskelighetsgrad før kampene starter. Altså der du velger lag du vil bruke før kampen skal igang, der har du også noe sånn game option eller noe sånt.

Tror det blir lagra der om du skifter, så du ikke må gjøre dette forran hver kamp. Prøv det :) Står sikkert mere i den posten, men såg bare fort over.

Edit: Du sier "lade opp til fifa 12". Blir vell mere som å spille World of Warcraft for å lade opp til Call of Duty.

Ganske dum sammenligning, men det er STORE forandringer siden 10ern. Gled deg :)

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...