Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox Live- My Fifa Online - Head to Head Leaderboard. Så inn på land. Så tilfeldigvis TomHel når jeg gikk nedover. Jeg er også den som har scoret flest mål i snitt av alle på top 100 liste. :D Ene å alene pga jeg bare har møtt søppel siden jeg hadde en pause på noen måneder fra november til februar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var på 11. eller noe, men gikk inn i en dårlig periode, og tapte mange kamper. Har omtrent ikke spilt ranked siden. Dnf'en kan jeg egentlig ikke forklare. Har quitta 5-10 ganger pga middag, muligens 5 rage-quitter. Var oppe i 16% elns, men har ca 10 tror jeg.

Ta en kamp i morgen? Evt 2v2? Har spilt mest WC i det siste :)

Lenke til kommentar

Har du noe ære igjen, Jørgen? :!:

Du blir rundspilt for tiden. Høhø. Først Arshavinshow på kanten. McGeady-finte forbi backen langs linja og rundluring av mr. Goalkeeper. Herlich. Deretter avslutter Victor Valdez kvelden med å assistere Zlatan et mål. Hardt å være Jørgen i kveld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finter dere mye? Jeg har null problem med å spille meg opp og komme langs kanten, men det ender så altfor ofte med at jeg enten må legge inn, noe som veldig, veldig ofte havner hos en forsvarer eller at jeg roter bort ballen hos forsvareren.

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg bør sikte, knappekombinasjon (har fått tips om å legge inn med L1+Sirkel (PS3 altså) og synes dette virker ok) og evt andre "triks" som kan hjelpe meg med å treffe medspillere og kanskje også å få inn flere lagkamerater inn i boksen?

Og som jeg startet innlegget: Er jeg nærmest avhengig av å lære meg å finte og ikke minst å time fintene ordentlig? Jeg spilte tidligere på Pro, men det har blitt lite FIFA i det siste så jeg er tilbake på Semi. Men selv her har jeg problemer med å finte meg forbi mostanderens bakerste forsvarer.

En annen ting: Skudd! Jeg varierer litt på hvilket lag jeg spiller med, men det er sjelden under 4.5 stjerner så spillerene burde jo ha krutt i støvlene, men jeg synes at de fleste skuddforsøk (med unntak av volleyer) ender i skikkelig "lumpeskudd". Jeg skyter med firkant og vet at jeg må "lade" for å skyte hardere, men selv om jeg lader såpass at jeg skyter langt over så virker det ikke som om det er mye futt i skuddet. Når jeg spiller mot folk online så virker som om de er i stand til å skyte dobbelt så hardt som meg fra alle mulige vinkler. Er jeg ikke rettvendt så blir et skuddforsøk mer som en bestemorspasning å regne. Jeg har også forsøkt dobbelt-tap på firkant for harde, lave skudd og dette går greit, men det er ikke spesielt mye futt i disse heller. Tips?

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar

Finter dere mye? Jeg har null problem med å spille meg opp og komme langs kanten, men det ender så altfor ofte med at jeg enten må legge inn, noe som veldig, veldig ofte havner hos en forsvarer eller at jeg roter bort ballen hos forsvareren.

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg bør sikte, knappekombinasjon (har fått tips om å legge inn med L1+Sirkel (PS3 altså) og synes dette virker ok) og evt andre "triks" som kan hjelpe meg med å treffe medspillere og kanskje også å få inn flere lagkamerater inn i boksen?

Og som jeg startet innlegget: Er jeg nærmest avhengig av å lære meg å finte og ikke minst å time fintene ordentlig? Jeg spilte tidligere på Pro, men det har blitt lite FIFA i det siste så jeg er tilbake på Semi. Men selv her har jeg problemer med å finte meg forbi mostanderens bakerste forsvarer.

En annen ting: Skudd! Jeg varierer litt på hvilket lag jeg spiller med, men det er sjelden under 4.5 stjerner så spillerene burde jo ha krutt i støvlene, men jeg synes at de fleste skuddforsøk (med unntak av volleyer) ender i skikkelig "lumpeskudd". Jeg skyter med firkant og vet at jeg må "lade" for å skyte hardere, men selv om jeg lader såpass at jeg skyter langt over så virker det ikke som om det er mye futt i skuddet. Når jeg spiller mot folk online så virker som om de er i stand til å skyte dobbelt så hardt som meg fra alle mulige vinkler. Er jeg ikke rettvendt så blir et skuddforsøk mer som en bestemorspasning å regne. Jeg har også forsøkt dobbelt-tap på firkant for harde, lave skudd og dette går greit, men det er ikke spesielt mye futt i disse heller. Tips?

Man skyter med runding og ikke firkant

Lenke til kommentar

Kommer jo akkurat på hvilkne innstilinger han har. Mulig han er gammel PES gutt. De enkleste fintene er skilled dribble, oversteg og kropsfinte, da får du et rykk. De andre fintene er bare for at det skal se fint ut. I alle fall på ditt nivå. Prøv å spill på litt vanskligere vansklighetsgrad. Semi blir du ikke bedre av.

Lenke til kommentar

Jeg skyter med firkant

Hadde du lest hele innlegget mitt hadde du fått med deg det.

Kommer jo akkurat på hvilkne innstilinger han har. Mulig han er gammel PES gutt. De enkleste fintene er skilled dribble, oversteg og kropsfinte, da får du et rykk. De andre fintene er bare for at det skal se fint ut. I alle fall på ditt nivå. Prøv å spill på litt vanskligere vansklighetsgrad. Semi blir du ikke bedre av.

Takk for forslagene. Jeg skal forsøke.

Lenke til kommentar

Visste ikke at det gikk ann å skyte med firkant eg..

Det er bare å gå inn på Controls. Og så trykker du R1 eller L1 til du kommer til knappeoppsettet. Der kan du velge til noen default oppsett eller remappe kontrollene som du ønsker. Jeg synes det er mer naturlig å skyte med firkant mtp dens plassering på kontrollen. Lettere å trykke med tuppen av tommelen fremfor midten av tommelen (om du skjønner hva jeg mener). Jeg har også remappa defensive controls sånn at sklitakling ikke er på skyteknappen. Har fått så mange gule og røde kort fordi jeg blir litt for ivrig på skyteknappen når jeg tror jeg har/skal få ballen og ender opp med å grisetakle en motstander i stedet.

Lenke til kommentar

post='16151691']

Jeg skyter med firkant

Jeg leste hele innlegget, men det kan jo også ha betydd at du trodde man skulle skyte med innleggsknappen. Jeg prøvde bare å hjelpe deg, gutt!

Edit: quote er vanskelig :blush:

Endret av Thesilentkiller
Lenke til kommentar

post='16151691']

Jeg skyter med firkant

Jeg leste hele innlegget, men det kan jo også ha betydd at du trodde man skulle skyte med innleggsknappen. Jeg prøvde bare å hjelpe deg, gutt!

Edit: quote er vanskelig :blush:

Verste er at jeg sikker har scort flere mål med innlegsknappen enn med skyteknappen på FIFA 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...