Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har eg sikkert spurd om før, mn nå begynner å bli veldig frustrert over det. Eg går i angrep og prøver å få folk med opp. Sentrer til medspiller mens eg holder inne L1. De bli med litt fremmover, mn da eg sentrer på samme måte til ein annen medspiller, så stopper den andre opp og eg må spille meg tilbake igjen. Men når motstander laget går i angrep, får de med seg alltid med seg medspillere som går på løp fremmover og ikje venter til man selv er kommet langt forann også kommer dem Halvjoggandes etter. Er det noe eg gjør feil?

Lenke til kommentar

Dette har eg sikkert spurd om før, mn nå begynner å bli veldig frustrert over det. Eg går i angrep og prøver å få folk med opp. Sentrer til medspiller mens eg holder inne L1. De bli med litt fremmover, mn da eg sentrer på samme måte til ein annen medspiller, så stopper den andre opp og eg må spille meg tilbake igjen. Men når motstander laget går i angrep, får de med seg alltid med seg medspillere som går på løp fremmover og ikje venter til man selv er kommet langt forann også kommer dem Halvjoggandes etter. Er det noe eg gjør feil?

 

Kanskje ta på offensiv eller ultraoffensiv?

Lenke til kommentar

Eg har vel 4260? Eller noen poeng fra eller til, ikke HELT sikkert. De poengene bryr meg helt ærlig veldg lite, har 3% DNF, og det er fordi nettet mitt er er noe dritt så har mistet nettet og/eller EA servere noen ganger.

 

Men som Kriss sier...Fifa 11 er hovedfokuset nå.

 

Ja enig der venter på fifa 11. Personlig liker jeg best å spille online, eller jeg spiller aldri offline. Hva liker dere best offline eller online ?

 

Hvorfor jeg liker online er fordi da kan man faktisk finne ut hvor god man er i fifa, og er mye mere spennende, og det " viser " hvilket nivå du ligger på

Lenke til kommentar

Online er jeg mye av og på, en periode spiller eg KUN online, så blir det mye Manager mode og slikt etterpå.

Er enig i at online viser hvordan du faktisk ligger an som Fifa spiller, for du kan være en mester til å spille mot AI'en, men uansett så har den ett mønster den spiller i, ikke er den like kjapp i taklinger, sentringer osv.

 

Så online er mer morro..men også desto mer frustrerende når du taper helt utrolig en veis kjørte kamper, der motstander kun måker unna men så klarer din egen keeper å fomle ballen i beina på to-tre medspillere så i stanga før den triller over streken, motstander feirer HELT vilt og du taper..DA spiller eg mye offline en stund :p

Lenke til kommentar

Online er konge. Utrolig mange forskjellige mennesker man møter, både på godt og vondt. Ellers er det jo en grei måte å måle seg mot resten av verden på..

 

MEN - online slår ikke når jeg har gutta på besøk, en kasse pils og pizza i en turnering med 200 kr. buy-in og vinneren tar potten. Døven darske så dramatisk noen ganger!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...