Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med spillet mitt. Hver gang 2playeren går inn på kontroller settingsa og hver gang en kamp skal starta så henger spillet seg opp. Det er ikke spilelt som det er noe feil med og det er ikek xboxen. Har testa med forskjellige plater og forskjellige xboxer. Problemet ligger i hardisken. Hvis jeg ikke har hardisk i så funker det.

Men er det noen som veit hvordan man kan fikse dette?

Har funnet ut at det ikke er hardisken som er problemet, men profilen min. Har lagd en ny og da funker det, men har jo ikke live på denne så får ikke lastet ned oppdateringer.

Er det ingen som har opplevd noe lignende og som klarte å løse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt sinnsykt kor god folk er blitt.. Spilte med en som hadde 1400 poeng.. Kunne like gjerne berre sett personen spille, for så god kontroll på fintene og så lett personen gjekk gjennomm forsvarett min er det verste eg har sett!

Men gøy var det, kunne møt personen igjen! ENKELT

Lenke til kommentar

Jeg har slått meg til ro mellom level 18 og 19 = 20-22.000 poeng tror jeg. Der møter jeg alltid en utfordring og heldigvis ikke så mange som bare spiller med Barca. Lagene jeg sliter mot nå er Inter, Bayern Munchen og Arsenal (noe som er kjipt for jeg er Arsenal selv). Vinner halvparten og taper halvparten..

Lenke til kommentar

Jeg har slått meg til ro mellom level 18 og 19 = 20-22.000 poeng tror jeg. Der møter jeg alltid en utfordring og heldigvis ikke så mange som bare spiller med Barca. Lagene jeg sliter mot nå er Inter, Bayern Munchen og Arsenal (noe som er kjipt for jeg er Arsenal selv). Vinner halvparten og taper halvparten..

Sliter veldig mot Inter sjølv. Skjer med at halvparten skal være Barca? Var da ikkje slik tidligere f.eks. i vinter så vidt eg kan huske.

OT: Sjå til å komme deg på chatten, Gnu. Trenger folk til club :)

Lenke til kommentar

Var litt i tvil i dag når eg spilte fifa. Gjekk i angrep og keeper kom ut, såg ein spiller som var kommer forbi keeper og hadde åpen rom for mål. Men forsatt var det ein motspiller som var bakerste mann. Eg tok ein stikkpassning til spilleren, for å få ein enklere avsluttning. Men da blåste dommeren av for offside. Vist det er tillfelle at det bli offside, da har iallefall eg lært noe nytt i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har en bedre en. Når jeg klarer å lure offsidefella til et lag, og får to spillere på løp, så bruker jeg å løpe mot en side av 16meteren og sentre ballen til den andre spilleren jeg har med oppover. Da er jo begge strengt tatt i offside, men dette har det aldri blitt blåst for..

[Def]                          ___
        [spiss2] o ->         |
[def]                          |
                              |Mål
[def]               [keeper]   |
          [spiss1]            |__
[def]

Spiss2 har her nettopp mottatt ballen fra spiss1, og "o ->" representerer ballen og dens retning.

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...