Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

time for a testimonial acchievmenten får du etter 500 kamper spilt. Denne er det noen som mener at man bare får etter å ha spilt 500 kamper OG unlocker en acchomplichment. Noen sier at dette må gjøres i den 500 kampen, noen sier at det kan være i hvilken som helst kamp etter den 500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mer eller mindre gitt opp å klaer 100% på min VP. Jeg mangler fortsatt stupheadinger, brassespark, volley fra utsiden av 16-meteren og en eller to av de siste (bl.a å representere en pro-klubb x antall ganger).

Stupheadingene og brassesparkene gjorde meg helt gal, føler at jeg har prøvd alt men lykkes aldri. :(

Lenke til kommentar

Noen her som spiller på fullt manuel på xbox? Gått lei av å spille på easy a.k.a assisted, og prøver meg fram med det. problemet er at alle som spiller live bruker assisted og blir som regel meid ned. Mafsa er gamertaggen hvis du er interessert i en kamp eller to.

Lenke til kommentar

Spillte online for første gang på evigheter i dag og kom over noe jeg lurte på. Skal man ikke automatisk vinne hvis motstanderen stikker/disconnecter? Jeg ledet 4-0 rett før pause og plutselig stikker han, men jeg får ingen bedre ranking av det.

Lenke til kommentar

Du får poeng for det, men det kommer ikke opp noe som viser hvor mye poeng du får.

Stemmer det. gå inn på My Fifa og profil eller noe sånt og så kan du se historikk over de siste resultater. Spilte mot en fyr i går, han var seff barcelona, og jeg var Arsenal. Spilte 2-2 ved full tid og i ekstraomgangene putta jeg 3-2-målet rett før slutt. Han valgte å ragequitte fremfor å akseptere tapet. Gikk på historikken = 3-0 seier til megnew_woot.gif

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et lite problem med spillet mitt. Hver gang 2playeren går inn på kontroller settingsa og hver gang en kamp skal starta så henger spillet seg opp. Det er ikke spilelt som det er noe feil med og det er ikek xboxen. Har testa med forskjellige plater og forskjellige xboxer. Problemet ligger i hardisken. Hvis jeg ikke har hardisk i så funker det.

Men er det noen som veit hvordan man kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...