Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller svært sjeldent online mot annet enn venner, mye pga at jeg suger men også pga at jeg ikke gidder å konstant spille mot Barca/Chelsea/Real/Flavour of the day. Bestemte meg for å prøve i kveld men var nær ved å gi opp etter at de 4 første bestemte seg for å velge et av ovenstående lag. Så møter jeg på en som er villig til å spille med landslag, flott tenker jeg og velger Uruguay i håp om at han skulle velge Mexico, Sør-Afrika eller Frankrike. Men neida, Spania selvfølgelig. Jeg spiller ham trill rundt og har vel ca 5437-1 i målsjanser da han scorer 2 min før slutt... På med ultraoffensivt og lange baller! Vips - 1-1 og et minutt på overtid 2-1! Haha Sucka!!!

Men det var jo egentlig ikke det jeg skulle fortelle. Ville bare si at etter han (og de utallige andre) dusten(e) så traff jeg på en fyr som ville spille med andre lag. Tror vi spilte 10 på rad hvor de beste lagene var i en kamp mellom Fulham og Toulouse. Vi var innom mange merkelige ligaer og spilte sågar en kamp med 1-stjernes lag. Han var bedre enn meg men jeg vant et par kamper og hadde det veldig gøy. Så takk til deg som gjorde min natt fullendet! :)

Lenke til kommentar

Du kan vel prøve å filtrere spillersøket før du spiller, med maks antall stjerner på lag osv. Jeg er bare Real Madrid online, men til mitt forsvar er det favoritt laget mitt samtidig som jeg prøver å komme så langt opp på rankingen som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mX5b8rLK

Er det noen her som har FIFA Ultimate Team på PS3 som kunne tenkt seg å dele det med meg. Jeg trenger det for trofeene, men siden jeg har lånt spillet av en venn har jeg ikke lyst til å bruke 40 kroner på det.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det slik at jeg kan spille kamper mot andre LOKALT uten at hele spillet fryser?

Det funker fint online og når jeg skal spille alene mot cpu lokalt, men med en gang jeg assigner den andre kontrolleren til det andre laget fryser alt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det slik at jeg kan spille kamper mot andre LOKALT uten at hele spillet fryser?

Det funker fint online og når jeg skal spille alene mot cpu lokalt, men med en gang jeg assigner den andre kontrolleren til det andre laget fryser alt.

Henger meg på denne. Har samme problemet selv. Begynner å lure på om det er noe galt med kontroll nr. 2, siden spillet alltid fryser hver gang jeg bruker begge kontrollene offline.

Lenke til kommentar

Henger meg på denne. Har samme problemet selv. Begynner å lure på om det er noe galt med kontroll nr. 2, siden spillet alltid fryser hver gang jeg bruker begge kontrollene offline.

Samme med meg.

Lenke til kommentar

Samme med meg.

OK, dette blir for ille, men samma har :p Har to konsoller, på den ene fungerer det fint, men den andre fryser skjermen når jeg spiller mot noen. Den som ikke fungerer er offline hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar

Har søkt litt rundt, og har funnet at mange, mange, mange har samme problemet. Virker som en veldig rar bug. Men har kommet fram til et svar, og det ser ut til å ha fikset problemet.

1. Start PS3'en.

2. Gå til "Spill" i menyen (ikke start selve spillet).

3. Velg "Lagret datatjeneste (PS3 TM)".

4. Trykk på "FIFA 10".

5. Slett profilinnstillingene. Dette vil sette innstillingene for kontrollene til standard. Ta det helt med ro, dette vil ikke slette lagret data fra manangermode, BAP, osv.

6. ???

7. Start spillet, og nyt multiplayer offline. :)

Lenke til kommentar

Nederlaget har klubblag, men vi kommer tvilsomt til å ta opp noen i FIFA2010. Derimot i FIFA2011 kommer vi nok til å se oss rundt etter forsterkninger, da helst som spiss eller offensiv midtbane. Vi takker imidlertid for din søknad, og ønsker deg lykke til.:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...