Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned FIFA10 Demo i går, tok meg min første runde nå nettopp, og det er virkelig gledelig å se at mange av de tingene som irriterte meg grønn i FIFA09 har blitt kraftig forbedret!

 

Nå kan du endelig rull opp på sidene, legge hardt inn og selv om ballen kommer langt bak i feltet så prøver ikke spillerne på helt håpløse og idiotiske hodestøt, endelig så drar de frem foten og meier til på volley! ENDELIG! At de nesten aldri gjør det og alltid skal nicket i FIFA09, uansett om de er 15 eller 20m fra mål er en velkommen forbedring!

 

Og endelig fungerer det å drible, har hatt flere vellykkede og storflotte finter første kampen i FIFA10 enn jeg har hatt i hele FIFA09 til sammen, og det er nesten ikke spøk engang.

 

 

Spillet flyter godt også, løpene fra medspillere er gode og det er mange små og fine finesser her og der, satt nettopp ballen i mål via et hælspark! Herlig!

Lenke til kommentar

Etter eit år med PES går eg igjen over til fifa. Har ikkje fått prøvd demoen sia boksen er død, men eg stoler på inntrykka herfra. Og det at det er likt 09 bryr meg ikkje då eg ikkje hadde 09.

 

Må sei eg gledar meg stort til endeleg å kunne spille skikkelig online (er ikkje akkuratt pes si sterkaste side), og blir gjerne med å spille mot andre her og vere med på cupar! :)

 

Håpar berre xboxen kjem tilbake før fifa ligg i posten!

Lenke til kommentar

Etter attt PES har skuffet de siste 3 år så skal jeg prøve Fifa i år. Har 08 men synes det ikke er noe bra. Likte ikke demoen på 09 eller så det ble PES. Men synes denne demoen har god flyt og fjernet mange av feil som har plaget meg. Har spilt demoen 3-4 timer siden den kom og jeg har funnet ut att jeg virkelig suger. hehe. Kan fort bli 2 fotball spill i år om demoen av PES er lovende også. Det er imponerende og se hvor store steg fifa spillene tar hver år.

Lenke til kommentar

Det er bare et x antall spill dem får på release derfor er det stor sjanse for at det er for sent å forhåndsbestille Fifa10 nå.

 

Å betale 300kr mer for et spill. Har vel ingenting å si. Ingen som har så dårlig råd som er oppegående så sitter å vente i flere uker ekstra for å spare et par lapper.

 

Ja, plasserte skudd går ofte rett inn uten at keeper så mye som rører seg. Du kan skyte fra større distanse enn det der hvis du vil. Keeperen blir som en pappfigur av seg selv uansett. Harde skudd er fortsatt nesten umulig å skyte på. Fant ut at det beste var å bare tappe lett på B.

 

Nå har jo allerede EA gått ut å sagt at demoen innholder en del bugs inkl keepern som er mye dårligere enn den er i fullversjonen.

Lenke til kommentar
Kan jo uansett berre vente å sjå om du får det på release. Viss ikkje går du på butikken og kjøper det og leverer inn det du får i posten ein gong seinare. Så er jo ikkje noke problem eigentleg! :)

 

ENDElIG en som har skjønt det:) Akkurat det eg har gjort, forhåndsbestilt faktura på PlayX. Avbestille hvis dem var tom så går eg å kjøpe nede på butikken her.

Lenke til kommentar
DÅ betale 300kr mer for et spill. Har vel ingenting å si. Ingen som har så dårlig råd som er oppegående så sitter å vente i flere uker ekstra for å spare et par lapper.

 

Nei vel? For min egen del som fattig skoleelev har det ganske mye å si, men jeg skal uansett kjøpe dagen det kommer på gamestop. Det som er kjekt med forhåndsbestilling er ganske enkelt at det ofte blir sendt et par dager før release og noen er heldige og ender opp med spillet en eller to dager før store-release.

Lenke til kommentar

SÅ sant, Man kan være heldig å få det før. Men man kan være veldig uheldig å betale med kort og man må vente på at spillet kommer, Husker ikke helt hvor eg bestilte spillet først. Men eg bestilte. Plutselig sto det at spillet kommer ut 29 oktober. Sendte selvsagt mail. Der sto det at dem beklaget men dem er tom på release. Ekstra 3-4 uker å vente. eg tok selfølgelig å avbestilte spillet. Er ikke interessert i å vente i flere uker ekstra. Helst ikke en eneste dag over tiden

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...