Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Fifa10 for en stund tilbake, men la det fort på hylla. Men kunne godt tenkt meg å spille sånn at man har 11(10?) personer som styrer hver sin spiller på et lag(be a pro det heter?) Har også sett at det er egne klubber som spiller mye slike matcher og lurte på om det var noen her på forumet som hadde en slik klub jeg kanskje kunne joinet? Spiller på PC.

Lenke til kommentar

Har spurd om dette før, mn kan ikkje huske om eg fikk noe god forklaring.. Så da prøver eg igjen :)

 

Noen ganger på Head to Head, så møter eg folk som greier å få ballen til å gå skikkelig fort mellom spillerene! Har prøv dette selv, på alle forskjellige måter. Men forsatt så får eg ikje ballen til å gå "flytende" mellom spillerene. Som oftast ender det med at de stopper opp og bruker for lang tid, slik at motstanderen kommer opp i meg og snapper ballen lett. Irritere meg grenseløst. Iallefall når eg spiller med Barcelona som er et sentrelag.

Noen som kan gi meg tips på kordan eg får da til?

Føler ikkje dette kommer av seg selv, prøvd siden eg fikk FIFA og tilogmed når eg spilte FIFA jevnlig så fekk eg da aldri skikkelig til.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Trykk før du får ballen :tease:

 

Nee, sa eg ikkje at eg hadde prøvd det meste. Å akkurat det du seier, har eg også gjort. Har også trykket vilt på X-en, mn det hjalp heller ikje :p Så ikkje det sleipe svaret der :p

 

Som sagt, dobbel-trykk på X samtidig som du holder inne L1.

Lenke til kommentar

Jeg bruker L1 og X som nevnt over her på stort sett alle pasninger, bortsett fra pasningene fra midtstopperne. Funker fett.

 

Feiging. :p

 

Jeg bruker for det meste L1 og X som nevnt også i tillegg bruker jeg trekant en del. Godt mulig at du sliter med pasningstempoet fordi linjen din er tregere, Brann? Når det lagger føles det alltid mye treigere, hvordan er det når du spiller Avspark offline?

 

Noen som husker seneste FIFA L1 og X fungerte med keeper egentlig? Jeg mener å huske at det gikk i et tidligere FIFA, det var dessuten mye, mye, mye lettere å komme seg inn i sekstenmeteren med keeperen da, man måtte jo tross alt ikke drible alle som keeper.

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid L1 + X, selvom det ikke alltid er like lurt å gå på lange løp med midtstoppere.

 

Noen som husker seneste FIFA L1 og X fungerte med keeper egentlig? Jeg mener å huske at det gikk i et tidligere FIFA, det var dessuten mye, mye, mye lettere å komme seg inn i sekstenmeteren med keeperen da, man måtte jo tross alt ikke drible alle som keeper.

 

Tror det gikk med keeper på 2007 eller noe sånt. Var ihvertfall en challenge eller noe sånt å score med keeper. Husker jeg spilte vegg med han da.

Lenke til kommentar

Jeg bruker L1 og X som nevnt over her på stort sett alle pasninger, bortsett fra pasningene fra midtstopperne. Funker fett.

 

Jeg bruker for det meste L1 og X som nevnt også i tillegg bruker jeg trekant en del. Godt mulig at du sliter med pasningstempoet fordi linjen din er tregere, Brann? Når det lagger føles det alltid mye treigere, hvordan er det når du spiller Avspark offline?

 

Det er uansett om det lagger eller ikkje. Men er jo utrulig at eg spiller med folk som sentrer ballen hurtig og eg får av og til ballen til gå litt raskt, mn så finner en spiller ut at han skal stoppe opp og bruke allverdens tid til å få ballen videre.

 

Men nå skal eg legge fifa på hyllen, motivasjonen er vekk. Men skal ta all den infoen eg har fått og lagre det. Så vist eg begynner påigen, så har eg noe å lære:) Så takk for gode tips :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker L1 og X som nevnt over her på stort sett alle pasninger, bortsett fra pasningene fra midtstopperne. Funker fett.

 

Feiging. :p

 

Jeg bruker for det meste L1 og X som nevnt også i tillegg bruker jeg trekant en del. Godt mulig at du sliter med pasningstempoet fordi linjen din er tregere, Brann? Når det lagger føles det alltid mye treigere, hvordan er det når du spiller Avspark offline?

 

Noen som husker seneste FIFA L1 og X fungerte med keeper egentlig? Jeg mener å huske at det gikk i et tidligere FIFA, det var dessuten mye, mye, mye lettere å komme seg inn i sekstenmeteren med keeperen da, man måtte jo tross alt ikke drible alle som keeper.

Bruker også y når jeg tar kjippepasninger. Har begynt å bruke mer og mer y (gjenombruddspasning) i midtbaneleddet også. Spesielt når jeg sentrer ut til vingene. Man trenger ikke å slå dem hardt, men det øker tempoet betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...