Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lagd noen egne cornervarianter der jeg har alle innenfor 5- meteren og noen med noen modifikasjoner der jeg har et par mann som har noen løp mens resten er innenfor 5-meteren. Scorer mye på de og skaper store sjanser, men er fortapt hvis det blir kontring. Kommer ofrte 5 mot 1 hvis de jeg spiller mot kontrer for og bra.

 

Tror at hvis jeg endrer på løpene slik at løpene blir ferdig med en gang og jeg slår corneren fort så kan jeg slippe de kontringene imot. Men føler at jeg får like mye ut av å bare slå de vanlig så de blir ikke mye brukt.

 

Noen som forresten vet om trophyet/achivementen der VP din skal spille 500 kamper kommer med engang den 500. kampen er spilt eller om jeg må klare en acchomplisment i den 500 kampen får at jeg skal få trophyet/achievmenten.

Har også prøvd ut noen cornervarianter... Akkurat nå prøver jeg å lage en "Robben-variant" hvor alle unntatt en spiller stormer målet. Den siste spilleren står bak de andre og får ballen og kliner til i mål! (Er ihvertfall planen :p )

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Har lagd noen egne cornervarianter der jeg har alle innenfor 5- meteren og noen med noen modifikasjoner der jeg har et par mann som har noen løp mens resten er innenfor 5-meteren. Scorer mye på de og skaper store sjanser, men er fortapt hvis det blir kontring. Kommer ofrte 5 mot 1 hvis de jeg spiller mot kontrer for og bra.

 

Tror at hvis jeg endrer på løpene slik at løpene blir ferdig med en gang og jeg slår corneren fort så kan jeg slippe de kontringene imot. Men føler at jeg får like mye ut av å bare slå de vanlig så de blir ikke mye brukt.

 

Noen som forresten vet om trophyet/achivementen der VP din skal spille 500 kamper kommer med engang den 500. kampen er spilt eller om jeg må klare en acchomplisment i den 500 kampen får at jeg skal få trophyet/achievmenten.

Har også prøvd ut noen cornervarianter... Akkurat nå prøver jeg å lage en "Robben-variant" hvor alle unntatt en spiller stormer målet. Den siste spilleren står bak de andre og får ballen og kliner til i mål! (Er ihvertfall planen :p )

Dæven. Jeg må si folk er dedikerte når det kommer til FIFA. Trodde lenge jeg skulle klare meg uten kunne finte en gang, men jeg innså etterhvert at jeg stagnerte veldig uten å kunne en eneste finte da jeg spilte mot andre online. Og så sitter jammen folk å designer egne cornermetoder ol :O

Lenke til kommentar

Folk som klarer å leve uten finter er så utrolig spesielle. Personlig er det første jeg gjør hver gang en ny versjon av FIFA kommer ut å lære meg alle de nye fintene. :p

 

Jeg lager forresten helt råtne cornervarianter.

Jeg er spesiell da... :cool:

 

Cornervariantene dine er rare. Hva er greia med å sette 8-9 spillere ved siden av hverandre ved cornerflagget? Lettere å legge direkte inn og score. :!:

Lenke til kommentar

Eg har bestilt WC og det lå på 498, så ja.

 

Men det er ikke bare "Fifa med landslag" som du sier da, stemningen, fokuset på publikum, trenere og spillere er helt nytt. Grafikken er imo mye bedre enn på Fifa 10. Og med 199 lag å velge i så blir det litt å ta av.

 

Du kan også konkurere i den fullstendige turneringen på Internett for å kjempe mot rivalene dine og bevise at ditt land virkelig er det beste. Følge dine egne mål i virtuell, internasjonal liga-modus mens du klatrer oppover i ligaene for å bli kåret til den beste spilleren i verden. Og før landet ditt til seier i Sør-Afrika i Captain Country-modus.

 

Så eg gleder meg som en unge til eg får spillet i postkassen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...