Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei spørsmål, spiller med chelsea, og det er en ting som irriterer meg sykt. Kompisen min spiller med barca (feige faen velger beste laget i spillet alltid, sykt kjedelig lag å spille mot men anyways). Til tider når han beiner ned med messi på kanten og spiller seg inn i feltet så har ikke spillerne mine IQ nok til å dekke opp zlatan eller hvem han nå enn har tuslende rundt der inne. De får stå umarkerte mens spillerne mine står gjerne 1-2 meter nærmere mål..

Er litt tricky og 1: stoppe messi fra å beine helt inn i feltet alene og 2: dekke opp de inni feltet. Kan jo seff sende en medspiller på messi (O på ps3 for de som synes jeg forklarer dårlig) men de oppfører seg jo så dumt at enhver idiot klarer å finte dem ut... noen gode tips ?

Lenke til kommentar

Takk for kampene isted, Jørgen! Sykt frispark jeg hadde, var rundt 45m eller noe, tverlegger inn inv_biggrin.gif

Jo takk til deg og, følte jeg fikk lite uttelling i de fleste kampene og ble kontret i senk. Frisparkene dine var ville både Maicon fra 45m + Sneijder og Rooney frisparkene. Jeg hadde et greit et jeg også med Totti samme kamp som du hadde Maicon-frisparket.

Jeg trenger forresten en ny kontroll, analogspakene er helt ræva nå sad.gif

Angående Messi så stopp han fra å komme seg inn i sekstenmeteren med forsvareren din? Det skal ikke være umulig å presse Messi av ballen hvis du sidestiller deg og venter til han prøver å rykke inn i feltet.

EDIT:

Forresten kan du ikke kalle kompisen din feig når du spiller med Chelsea, det er helt samme greie.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Spilte mot en kamerat igår. Eide han som bare det. Så er det Almunia på g, han gir meg sikkert 2-3 mål aleine i en gang, til slutt så kaster kameraten min kontrollen i veggen for han ble så sur :p

Han forværret R2 knappen som var focket fra før :roll:

Det Totti frisparket ditt kom uventet, jeg plasserte muren fordi jeg trodde han med høyrefoten skulle skyte, så glemte jeg å stille tilbake muren når du brukte L2, men veldig bra frispark!

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Har lagd noen egne cornervarianter der jeg har alle innenfor 5- meteren og noen med noen modifikasjoner der jeg har et par mann som har noen løp mens resten er innenfor 5-meteren. Scorer mye på de og skaper store sjanser, men er fortapt hvis det blir kontring. Kommer ofrte 5 mot 1 hvis de jeg spiller mot kontrer for og bra.

Tror at hvis jeg endrer på løpene slik at løpene blir ferdig med en gang og jeg slår corneren fort så kan jeg slippe de kontringene imot. Men føler at jeg får like mye ut av å bare slå de vanlig så de blir ikke mye brukt.

Noen som forresten vet om trophyet/achivementen der VP din skal spille 500 kamper kommer med engang den 500. kampen er spilt eller om jeg må klare en acchomplisment i den 500 kampen får at jeg skal få trophyet/achievmenten.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Noen som forresten vet om trophyet/achivementen der VP din skal spille 500 kamper kommer med engang den 500. kampen er spilt eller om jeg må klare en acchomplisment i den 500 kampen får at jeg skal få trophyet/achievmenten.

Ja, så det er lurt å spare en enkel achivement til den femhundrede kampen slik at du er sikker på å klare det.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...