Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Mwahaha! Første gangen på år og dag jeg spiller jeg online. Møter en fyr som virker å være en som kunne ta et morsomt lag, jeg velger Toulouse og rett etter svitsjer han til Barca. Jeg slo han 1-0 på overtid etter 55& ballinnehav :) Deilig å gli forbi Puyol med en spiller som har 66 i pace.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ennå ikke spilt med noen at storlagene online. Bryr meg ikke så mye om å vinne, vil heller ha en god kamp. Bruker som regel å trekke meg hvis noen velger et av de beste lagene. Problemet når man møter noen som velger et mindre lag er at de som regel er gode, og det er ikke jeg hehe.

Lenke til kommentar

Spiller mye med Real Madrid for tiden - åpenbart siden jeg bruker det i Super-Cupen, men det er et artig lag å være. Selv bruker jeg Ramos-Albiol-Pepe-Marcelo. Føler det mangler en sterk venstreback. Marcelo blir litt veik i en del situasjoner.

Casillas

Ramos - Albiol - Pepe - Arbeloa

Alonso - Guti - L. Diarra

Ronaldo - Benzema - Kaka

 

Evt. flytte Diarra ned til venstrebeck, og få inn VdV på midten.

Lenke til kommentar

Når jeg er Real bruker jeg dette laget.

 

-----------Casillas-----------

Ramos----Albiol----Pepe---Arbeloa

--------Xabi-----Lass------------

--Higuain----Kaka-------Ronaldo

------------Benzema------------

 

Føler det fungerer veldig bra. Bruker ikke Live Season :)

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Når jeg spiller med Real Madrid kjører jeg på med standard formasjon, som jeg forøvrig elsker nå for tiden. Skulle gjerne fått den tilgjengelig for alle lag. Da bytter jeg kun to spillere.

 

Casillas

Ramos-Albiol-Pepe-Marcelo

Alonso-Guti-VdV

Kaká

Benzema/Higuain-Ronaldo

 

Arbeloa -> Ramos

Granero -> Van der Vaart

Lenke til kommentar

Hvorfor lagrer du ikke bare Real Madrid standard formasjonen og bruker den på alle lag, Aunmar? Det er det jeg gjør med Barca-formasjonen. Jeg prøver stort sett bare å spille 4-3-3.

Hvordan lagrer jeg den? Hater forresten 4-3-3. Til den er jeg ikke god nok å drible.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke fifa ass. Den stjerne rangeringen er helt feil. Simulerte en kamp, barca mot Lillestrøm, 4-9 til lsk på legendarisk. Og Arsenal 4 og en halv stjerne, mens liverpool har 5? Skulle ikke gitt Hønefoss 7 stjerner mens vi var så godt i gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...