Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Kjempemoro. Nettopp spilt gjennom en hel forbanna sesong uten å simulere en eneste kamp, kun fordi jeg ville ha den ekle achievementen. Tror dere jeg fikk den? NEIDA. :hrm:

 

Gir opp hele greiene. Orker ikke spille gjennom ENDA en sesong uten å simulere.

For dårlig, EA. Alt for dårlig.

 

EDIT: Kom til å tenke på... Kan det hende at det er et lite "delay" og at jeg må starte på treningskampene eller de første seriekampene i neste sesong før jeg får achievementen for forrige sesong? Noen som har vært ute for dette før? :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempemoro. Nettopp spilt gjennom en hel forbanna sesong uten å simulere en eneste kamp, kun fordi jeg ville ha den ekle achievementen. Tror dere jeg fikk den? NEIDA. :hrm:

 

Gir opp hele greiene. Orker ikke spille gjennom ENDA en sesong uten å simulere.

For dårlig, EA. Alt for dårlig.

 

EDIT: Kom til å tenke på... Kan det hende at det er et lite "delay" og at jeg må starte på treningskampene eller de første seriekampene i neste sesong før jeg får achievementen for forrige sesong? Noen som har vært ute for dette før? :)

¨

Spill som real på høyest mulig vanskilighetsgrad, ta å quit alle kampene med en gang. Da får du sparken med en gang og får achievmenten. :)

Lenke til kommentar

Kjempemoro. Nettopp spilt gjennom en hel forbanna sesong uten å simulere en eneste kamp, kun fordi jeg ville ha den ekle achievementen. Tror dere jeg fikk den? NEIDA. :hrm:

 

Gir opp hele greiene. Orker ikke spille gjennom ENDA en sesong uten å simulere.

For dårlig, EA. Alt for dårlig.

 

EDIT: Kom til å tenke på... Kan det hende at det er et lite "delay" og at jeg må starte på treningskampene eller de første seriekampene i neste sesong før jeg får achievementen for forrige sesong? Noen som har vært ute for dette før? :)

¨

Spill som real på høyest mulig vanskilighetsgrad, ta å quit alle kampene med en gang. Da får du sparken med en gang og får achievmenten. :)

Serr? hahaha.. Småsleipt..

 

Selv har jeg klart achievmenten.

 

Hva var bugen? Skjønte det ikke jeg :/

Spillern slo ballen ut med hendene. Mao, ikke lov.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Jeg fant ut den "juksemetoden" etter litt søk på nettet, men takk selvom. :)

 

Grunnen til at jeg ikke fikk achievementen var fordi jeg hadde latt kontrollen ligge mens jeg var midt i en kamp, og den hadde skrudd seg av. Husker det kom opp en melding om noe achievement/virtual pro-greier når jeg hadde slått den på igjen, noe med at jeg ikke skulle skifte lag eller legge til nye spillere. Jeg valgte jo alltid samme laget igjen, men neida. Dette var tydeligvis grunnen til at jeg ikke fikk achievementen. Ikke gå i samme fellen dere også! Gjør heller det som Teipball sier. :wee:

Lenke til kommentar

Kjempemoro. Nettopp spilt gjennom en hel forbanna sesong uten å simulere en eneste kamp, kun fordi jeg ville ha den ekle achievementen. Tror dere jeg fikk den? NEIDA. :hrm:

 

Gir opp hele greiene. Orker ikke spille gjennom ENDA en sesong uten å simulere.

For dårlig, EA. Alt for dårlig.

 

EDIT: Kom til å tenke på... Kan det hende at det er et lite "delay" og at jeg må starte på treningskampene eller de første seriekampene i neste sesong før jeg får achievementen for forrige sesong? Noen som har vært ute for dette før? :)

¨

Spill som real på høyest mulig vanskilighetsgrad, ta å quit alle kampene med en gang. Da får du sparken med en gang og får achievmenten. :)

Serr? hahaha.. Småsleipt..

 

Selv har jeg klart achievmenten.

 

 

Seff er det sleip, men hvis man har spilt en hel sesong uten å simme og man ikke får den så er dette en fin måte å jukse seg til den.

Lenke til kommentar

Hvordan spiller man en slik formasjon da? Er jo ingen å sentre til på midtbanen, så antar at man skyter ballen langt opp hver gang man har den i forsvar.

 

Du mener vel 6-0-4. Tviler på at man spiller uten keeper.

Bare pælmer ballen langt opp hver eneste gang, eventuelt venter på kontringer - vanskelig å penentrere et dypt forsvar bestående av 7 spillere, pleier å ligge svært lavt også. Eneste som funker er vel langskudd, og det er pur bingo - som oftest treffer det en motspiller og går ut over sidelinjen... :whistle:

Lenke til kommentar

Hei. Er relativt ny på fifa 10 og har ikke spillt noe særlig av 09. Jeg har store problemer med finter. Klarer nesten aldri å utføre en skikkelig finte i kamp. Det går rimelig greit i arenaen, men under kampens hete ender det som regel bare i tapt ball. Dette fører til at jeg ofte har problemer med å holde på ballen dersom det ikke er noen gode passningsmuligheter. Det jeg lurer på er om det finnes noen gode guider til finter og ballkontroll generelt?

 

Er det forresten noen som spiller som Lyon? Oppdaget laget forleden dag og må si at jeg ble mektig imponert. Bastos har noen av de kraftigste skuddene i hele spillet. Med Lopez på topp, som er like god med begge beina, er det rimelig enkelt å score mange mål.

Endret av goggys
Lenke til kommentar

Jeg begynner å nærme meg comebacket etter strekken i bluray-drevet. Et par dager til nå så er jeg nok i kampform igjen. Satser på at Nederlaget er tilbake i godt gammelt slag fra og med søndag.

 

Og akkurat nå som jeg har begynt å oppleve hvordan mennesker uten PS har det i hverdagen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...