Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det utrolig nok til. Første gangen ble stussen i bakken så hard at ballen spratt opp i tverrliggeren og ut. De tre neste gangene hadde jeg fått det for meg at jeg skulle trykke L2 og sirkel. Fikk tilslutt scoring med Saviola. Herlig chip. :D

Lenke til kommentar

Fikk det utrolig nok til. Første gangen ble stussen i bakken så hard at ballen spratt opp i tverrliggeren og ut. De tre neste gangene hadde jeg fått det for meg at jeg skulle trykke L2 og sirkel. Fikk tilslutt scoring med Saviola. Herlig chip. :D

Er jo lurt å trene i arenaen på forhånd, er jo derfor den er der da. :p

Lenke til kommentar

Selvsagt hadde jeg trent i arenaen først. Tror ikke du det er litt verre å få det til i kamp? Først må du igjennom forsvaret, deretter må du få nok tid til å utføre chipen. Ikke bare, bare.

Veldig sant, noe annet i kamp da du garantert har dårligere med tid og forsvarere halsende etter i 100. Men bruker ikke den chippen på sjangser med mindre eg leder med god margin :p

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som er skuffet over at NewCaslte ikke er i premier leauge lengre?

Jeg følger ikke med på fottball men husker jeg likte å spille fottball spill på consol back in PS1 tiden, så jeg kjøpe fifa10 til 299.

Har ikke fått den enda men leste of spillet på wiki om hvilke ligaer som er med, og fant ikke Newcastle i premier leauge, de har tydligvis falt ned et stop.

Noen som har tips til vilken liga jeg bør spille jeg som ikke kan noe om spillere og slik?

Lenke til kommentar

Selvsagt hadde jeg trent i arenaen først. Tror ikke du det er litt verre å få det til i kamp? Først må du igjennom forsvaret, deretter må du få nok tid til å utføre chipen. Ikke bare, bare.

Veldig sant, noe annet i kamp da du garantert har dårligere med tid og forsvarere halsende etter i 100. Men bruker ikke den chippen på sjangser med mindre eg leder med god margin :p

Ser den ja. Da er det tryggere med en trekant-chip. :p

Lenke til kommentar

Men for nybegynnere anbefales det absolutt at du spiller med et godt lag. Det er lite som er mer frustrerende å prøve desperat å score mål med spisser med fart som en ISDN-linje, spenst som en tepose og et skuddbein som tilsvarer en juniorspiller på Grong/Snåsa. Da er det en del hakk verre å score enn om du stormer frem med lag som Man U, Aston Villa, Man C, Juve, Milan osv. Jeg er ikke spesielt god selv, men scorer naturlig nok adskillig flere mål med gode kontra dårlige lag.

Lenke til kommentar

Men vil ikke da Newcastle være en av de bedre lagene i Championship ligaen da det laget egentlig er "premier leauge lag"

Jo, men du vil mest sannsynlig få juling hvis du bruker dem online. Offline burde det ikke være noe problem å bruke dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...