Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Mener keeperen, forsvarerene får rødt når de fortjener det, men av og til slipper man unna med ingenting. Dette er nok kun lurt å gjøre mot dårligere motstandere hvor du går for clean sheet, eller det er mindre enn 20min igjen.

Lenke til kommentar

Hadde også vært fint om spillerne hadde hatt en formkurve i Manager Mode. Hadde vært fint med gleden av en ung passe spiller plutselig blir Messi i en kamp, og at andre spillere skuffer. Fint å ha en grunn til å bytte spillere bortsett fra at de er slitne. Den nåværende modusen blir litt for A4 til å spilles i lengden.

Lenke til kommentar

Det er greit nok når man får rødt kort for å felle som siste mann, men når man får rødt kort for sklitaklinger der spissen snubler seg videre med ballen og scorer et mål for at dommeren så drar frem det røde kortet i ettertid så blir det feil. Rødt kort kan ikke gis i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det også, husker jeg ble forbanna i andre kamp jeg spilte, mot en kompis. Rooney takler alt for sent, før han header et innlegg inn på overtid, og redder ekstraomganger, før han blir utvist. Hadde skjedd så mye etter taklinga, så jeg var sikker på at det var pga feiringa. Men den tid er forbi.

Lenke til kommentar
Det er greit nok når man får rødt kort for å felle som siste mann, men når man får rødt kort for sklitaklinger der spissen snubler seg videre med ballen og scorer et mål for at dommeren så drar frem det røde kortet i ettertid så blir det feil. Rødt kort kan ikke gis i ettertid.

Det kan ikke gis i ettertid for såkalte "professional fouls" nei. For slag, spytting, ekstreme taklinger og sånt kan man vel dra opp det røde kortet i ettertid, eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar

Jeg tror man skal stoppe spillet med en gang, og gi kort hvis noe av det nevnte blir gjort, men er ikke sikker. Det kan godt hende at man kan vise skjønn hvis en spiller spytter på spissen som er på vei i gjennom forsvaret, og så scorer :p

Lenke til kommentar
Dommerene i FIFA 10 må også ha lært seg reglene. Ikke noe mer av det rødt kort i ettertid greiene. Enten dømmer man frispark med en gang og utviser eller så lar man spillet gå videre.

Jepp. Synes og "vanlige" dommerfeil kan komme inn, som unødvendig offside o.l.

Lenke til kommentar

Håper de fikser den jæææævla replay modusen på et eller annet vis.

Er så lei av folk som skal vente ut alle replayer som finnes i spillet, spesielt for å "straffe" meg fordi jeg vinner eller noe sånt. Men blir vel litt vanskelig å forbedre med mindre de tar den helt vekk. Evt. laget det som matchoptions, view replay/videos = yes / no .

Lenke til kommentar

De MÅ fikse online delen. Hvordan man spiller og det der synes jeg er bra, men det å komme inn med motstanderne bare må fikses. Jeg har åpnet porter og virkelig strevet for å fikse dette problemet, men jeg må fortsatt vente 15min hver gang før jeg finner en motstander jeg kan spille kamp med. Noen som vet om de har endret noe her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Haha, filming var genialt på This Is Football. Husker jeg hele tiden prøvde å filme da jeg var i feltet. :!:

Det må komme på Fifa :love:

Nei, det er ikke en så stor del av fotballen, at det trenger å ødelegge FIFA.

Fant nettopp ut at Fifa ikke hadde lisensen til Nederland, det suger. Huske før når de het no 1, no 2, no 3 osv :p

De har en jævlig god spiss som har måne. Han er kuul.

Ja, 87 i overall tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...