Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Av og til blir jeg helt klikk på hele FIFA 10. Stadig vekk møter du stygge folk online som får dommeravgjørelsene med seg hele tiden. Stadig blir jeg taklet innenfor, selvsagt bare sleng etter X-press. Ufattelig irriterende. Om EA ikke blir mer konsekvent på straffesituasjoner har de noe seriøst feil oppi skolten sin. Mange liker å spille seg inn på 5 meter, men når du stadig vekk dyttes til innkast i det du skal skyte blir spilleopplevelsen elendig.

Et annet skrekkeksempel. Er igjennom med farta til Ronaldo for en gangs skyld. Runder keeper enkelt da han ruser som verst. Hva skjer? Keeper takler meg, Ronaldo snubler bortover med ballen for langt foran seg og en soleklar 100%-sjanse er borte. Ikek frispark, ikke rødt kort. Keeperne er totalt fredet - noe de også bør få endret både til VM-spillet og FIFA 11.

Om du drar skuddfinte på keeper i feltet når han kommer ut, får du straffe. jeg får straffe 9/10 ganger da jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brann89, kan ikke spille før om et par dager, men er klar på onsdag hvis du vil ;)

Jeg får kanskje straffe sånn ca. 7/10 ganger når jeg blir felt av keeper. Når jeg vellykka kommer forbi er det fordi jeg tar en rask overstegsfinte og rykker til siden. Kanskje halvparten av situasjonene da blir det gult kort til keeper. Det er ikke noe som er mer irriterende enn når det ikke fungerer, så det er fordel å ha øvd litt og ha inne timeingen.

Savner at keeperen ikke kan få rødt. Har aldri med ekstrakeeper på benken pga. av det.

Lenke til kommentar

Ok:) Den er helt grei:) Får øve litt nå. Men nå for tiden er eg utrulig uheldig synest eg selv.. Alle de store sjansene treffer enten tverrlegger, stolpen eller kommer keeper og tar ein superredning..

Men når man kommer seg 1 v 1 situasjone med keeper, kva gjør du for å finte han ut?

Men eg har opplevd at ein kompis av meg fikk rødt kort da e var aleine mot keeperen hans og eg vart taklet akkurat i det sekunde etter eg hadde lobbet den over keeperen.. Så rødt kort kan keeper få, mn kor ofte i situasjonene er jo ein annen sak:)

Lenke til kommentar

Episk med spansk kommentator. EPISK!

Etter en litt svak fifa-periode kjørte jeg nå på med spanske kommentatorer for å motivere meg litt. Det er så evig bra. Goll, goll, goll, goll - GOOOOOOOOOOOOOOOOOLL. Anbefales til alle sammen som tidvis går lei av "- Two words why they're so bad. - They can't defend. - That is two. - Oh yeah, ahahahahahaha yea right hah."

:grin:

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

De spanske er ikke noe ekstremt bedre, tror jeg. Har hittil ikke prøvd svensk. Spiller utrolig mye med Frankrike, og ble litt overrasket da jeg trodde kommentatoren ropte "MESSI" hundre ganger da jeg klarerte med Mexes. Egentlig bare morsomt.

For meg som har spansk på skolen er det knall med spansk kommentering, men man må belage seg på en del oppramsinger av navn. "Ribery, Henry, Benzema, Diarra, Henry, Diarra, GOURCUFF".

Lenke til kommentar
Anbefales til alle sammen som tidvis går lei av "- Two words why they're so bad. - They can't defend. - That is two. - Oh yeah, ahahahahahaha yea right hah."

:grin:

"If you don't hit the target, you're never gonna score.."

Den tror jeg har vært med i de 4 siste Fifa-spillene. Synes de engelske kan være ganske uengasjerte og. Håper Clive Tyldesley vender tilbake i WC 2010. Han hever hvertfall stemmen om det blir mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...