Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tar som oftast "Ekstra omganger og Straffespark".. Ettersom da får man ein vinner.. Selv om det kanskje er litt meir urettferdig, så følger man iallefall den vanlige spillingen:)

Men funne ut i det siste at det er mye kjekkere å spille med litt dårligere lag, har ikje det store presse på seg.

Lenke til kommentar

Riktig Kriss skulle dra sticken ned en gang, men den hang seg i et sekund og jeg trykket X når den kom over Avslutt som uavgjort. Enig i at du hadde dårlig uttelling i andre kampen. Du kom til mange sjanser, og jeg kunne ikke håndtere Pato. Nederland har dessuten en forsvarsfirer som må være blant spillets tregeste. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal spille med dem, heldigvis har de gode offensive spillere.

Liker vanligvis ikke vått gress selv Aunmar, spesielt siden det utelukker høye gjennombruddsballer, men fungerte bra for meg der, spesielt med et godt Englandlag i en 4-3-3 formasjon. I andre kampen merket jeg presset etter at du endret taktikk delvis også fordi jeg endret taktikk (4-1-2-1-2 til 4-3-3), og der var jeg utrolig heldig. Jeg liker også egentlig å spille bare ekstraomganger, men velger vanligvis det motstanderen ønsker.

Lenke til kommentar

Kordan vender man seg vekk i fra spillere og forsatt ha so god kontroll at man kan løpe videre?

Eg ender som alltids opp med å vende om litt, så kan motstanderen enkelt komme bort å plukke opp ballen uten problemer. Eller så springer eg rett i motstanderen istedenfor.

Å når motstanderen går i angrep mot meg, så venter de seg alltid vekk like enkelt.. Føler alltid som eg har eit miniputt forsvar.

Å kordan får man spillere til å komme fort opp i ein duell?

Merker på det stadiet eg er kommet på nå på Head to Head, at motstanderen er mye flinkere til å komme rask opp i press. Å da mister eg ballen alt for lett. Men når prøve å komme raskt opp i press så vender dem meg vekk eller så spinger spilleren min forbi motstandere og står der som den jøken.

Lenke til kommentar

Ja,det skjer med meg også.Jeg spilte en gang med Liverpool,Vant alt mulig,Målet var å komme seg til semi i Fa-Cup, kom til kvart finalen og plutselig ble Reputation måleren (eller ka det no hete)helt nede til bunn,fordi jeg holdt på å vinne Premier Leagu (Var vel bare noen 5-6 kamper igjen)vant liga cupen og kommer til kvart finalen i Fa-cupen og så står det faen meg, simulating rest of season... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...