Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det ofte slik jeg også.

Har forøvrig i kveld prøvd ut masse forskjellige lag. Både Hoffenheim, Roma, et Sør-Koreansk og Notts County ble prøvd ut. Ikke så vanlige lag fra min side. Intense disse oppgjørene i Sør-Korea. Virker som dommeren tolererer ekstremt mye mer. :p

Lenke til kommentar

Er inne i en seiersrekke på 15 kamper nå, men motstanderne jeg møter er bare rundt lv 15, da det er det jeg selv er. Noen måte jeg kan møte bedre folk så jeg kommer fortere opp i lv? Vet at jeg er mye bedre enn dem jeg spiller mot nå, så det begynner å bli litt kjedelig å vinne hver kamp.

Forøvrig møtte jeg en som quita etter 2-0 etter 4 min i går så da funker ikke argumentet om at jeg får seieren og poengene lenger. :p

Lenke til kommentar

Påmelding til FIFANorge.com's nettliga er nå i gang på begge konsoller.

Besøk www.fifanorge.com for å melde seg på!

EDIT: For dere som klaget på at ting var klønete: Vi har nå forandret litt på kamprapport-reglene, slik at de ikke er så strenge, og det vil også være lettere å finne kamper+tabeller.

Endret av Luc1fer-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kjem tykkjer eg høyrest særs framifrå ut.

Hvilket lag spiller folk med for tiden? Har bare spilt MW2 i det siste, men når jeg prøver meg på en kamp til tider så er det Wolfsburg, United og Chelsea som blir brukt, i den rekkefølga.

E du sikker på at da e når eg starta ein online kamp at da e då eg blir spurt om å oppdatera? Ja, da kan vel stemma da, unnskyld.

Squad update opplegg, ganske sikker :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller mest med Arsenal. Det er et av de bedre lagene på spillet, men langt i fra det beste. Riktignok er de flott å spille med om man liker å trille ball og få noen saftige løp i blant. Moro lag å spille med, men forbanna irriterendes av og til også.

Ellers bruker jeg Juventus (har noen superraske spillere på benk/reserve som går rett inn på hver sin ving), Marseille, Bourdeoblabla (faktisk et ganske bra lag. Gøy å spille med), Wolfsburg (Dzeko er grunn i seg selv :p), Werder Bremen og Barcelona (bruker de lite).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Bordeaux med Gourcuff er kjekke, en av favorittspillerne mine på spillet. Nederlandske kommentatorer kommer i stemmeskifte hver gang han mottar ballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...