Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Synes det burde vært flere valgalternativer for å quitte en match. Jeg synes man burde kunne velge mellom utenom å få DNF:

#1 Suggest current score as result (elns)

#2 Quit (og da få DNF)

Osv. Jeg skjønner folk som quitter til pause om de ligger under 5-0. Må være dritkjedelig å spille. Jeg ser ikke noe poeng i å fortsette kampen på stillinga 2-0 til motstander og det er i det 60. minutt og alt han gjør er å stå og hamstre ballen nedpå cornerflagget sitt. Da quitter jeg og driter i DNF. For meg handler det om å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virual-pro er egentlig helt elendig. Det går ikke an å bytte underveis, man får aldri de samme spillerne i to kamper på rad, og av og til så får man alanzinhoer som midtstoppere. Poenget er at i alle kamper må man være heldig med fordelingen av spillere. Man kan bare glemme å bygge opp noe taktisk spill. Om EA ikke lanserer en lagspillmodul med vanlige lag i 2011 blir det for dumt. Eventuelt at man får utvidede muligheter på dagens løsning.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke jeg den mest erfarne når det gjelder Fifa-spilling online, men er det flere av dere som har opplevd at det står "Spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" flere ganger på rad? Skulle spille mot en kompis tidligere, men vi måtte til slutt gi opp, da den beskjeden kom opp hver gang.

Lenke til kommentar
Om det bare hadde vært sånn at begge lag fikk like gode tilfeldige spillere... Jeg har det fortsatt knasende gøy med Pro Club Championship. Gjelder bare å finne et godt lag med hyggelige folk, så blir du hekta.

(Har over 400 klubbkamper i FK Nerlaget ;))

Misforstå meg rett. Det er moro. Er en grunn til jeg spiller det. Men selve modulen er helt elendig. Var mye bedre i 2009.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke jeg den mest erfarne når det gjelder Fifa-spilling online, men er det flere av dere som har opplevd at det står "Spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" flere ganger på rad? Skulle spille mot en kompis tidligere, men vi måtte til slutt gi opp, da den beskjeden kom opp hver gang.

Tipper det har med firewallen i routeren å gjøre.

Har jeg forstått det rett er det vanskelig for en som er bak en firewall å spille mot en annen som er bak en firewall.

En av dere, eller begge to, må slipper trafikken til spillet gjennom ved å åpne portene Xbox online spilling klarer (evt. ps3)

Alternativt aktivere UPnP funksjonen i routeren. Med denne aktivert vil routeren skjønne at Xboxen sin trafikk på visse porter er trygt å slippe gjennom eller noe sånt.

Søk litt på google om "portforwarding xbox 360" evt "routernavn portforwarding(eller UPnP)"

Lenke til kommentar
Om det bare hadde vært sånn at begge lag fikk like gode tilfeldige spillere... Jeg har det fortsatt knasende gøy med Pro Club Championship. Gjelder bare å finne et godt lag med hyggelige folk, så blir du hekta.

(Har over 400 klubbkamper i FK Nerlaget ;) )

Misforstå meg rett. Det er moro. Er en grunn til jeg spiller det. Men selve modulen er helt elendig. Var mye bedre i 2009.

Der er jeg helt uenig, mye morsommere å spille med sitt eget lag. Men det burde vært sånn at man kunne bruke alle virtual proene som var med i klubben, selv om eierne deres ikke spilte, og det hadde vært morsomt om man kunne laget egen logo og draktsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...