Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, har vært der lenge.

Takk for kampene, aunmar, ser jeg må spille litt igjen hvis jeg skal kvitte meg med "juniortabbene" som jeg begår mot både deg og Kriss, følte at jeg hadde en del sjanser med Argentina og Brasil, men klarte aldri å omsette de. All ære til deg, godt spilt :)

Lenke til kommentar

Trodde det skulle bli svært vanskelig å spille mot deg etter overkjøringen din i første kamp. Relativt nede etter den. Spilte elendig mens du trillet rundt meg. Kom etter hvert i gang med spillet mitt, og fikk til en del i de neste tre kampene. Synes det var mange sjanser til begge to, egentlig.

Jeg har også en del "juniortabber". Særlig pasninger i klynger av egne spillere som blir en perfekt stikkball til motstander, elendige klareringer både fra corner og pressede situasjoner etc. Ha en litt dårlig uvane med å alltid spille meg ut bestandig. Vistes særlig da Evra klønet det til og du fikk 1-0 etter 5 minutt i Argentina-kampen.

Lenke til kommentar

Ja, sliter selv ofte med at jeg alltid ønsker å spille meg ut, føler jeg har mye å gå på defensivt og i siste tredjedel, definitivt mye jeg kan lære av spillet ditt. Kriss sitt også forøvrig; jeg har aldri sett noen spille så rolig frem til siste tredjedel av banen og så se bevegelsene gå i hundre. Satser på å få spilt litt jevnere fremover og så komme tilbake i neste supercup og hevde meg.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål ang pro`en min. Jeg spiller nå min 3. sesong med Barcelona (sjokkert? :p), men har fortsatt ikke blitt kaptein til tross for at jeg veldig ofte får skryt i avisutklippene som kommer etter kampene. Har laget meg en spiss og er satt som venstre spiss/midtbane, men ofte får jeg jo mål av manageren min som sier "score et hattrick" osv. Det er ikke veldig lett når man er flanke, da jeg scorer med Ibrahimovic 8/10 ganger pga hans posisjon. På landslaget har jeg vært kaptein en god stund og her har jeg gjort det veldig bra som spiss i den posisjonen jeg er nå.

Lurer også på hvor mye det har å si at jeg klarer målene som manageren setter før hver kamp.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at man har lyst til å spille hele kampen, ikke bare 45 min. Aldri quita en kamp og kommer aldri til å gjøre det, uansett hva stillinga er. Personlig syntes jeg at hvis man quita når man ligger under skulle man ikke kunne startet en ny kamp på 15 min, 30 min hvis man quiter for andre gang, 45 for tredje osv.

Lenke til kommentar

Hva med de som sliter med internettforbindelsen og mister den midt i en kamp, skal ikke de få lov til å starte en kamp på nytt uten å måtte vente? Skal man diskriminere de med dårligere internettforbindelse, skal det være nødvendig å ha en meget god linje?

Jeg mener at folk bør slutte å klage over dette så lenge de får seieren, da får man heller velge sine motstandere med omhu, det er mulig å finne motstandere man kjenner eller motstandere med meget lav DNF%. Jeg opplever titt og ofte at noen avslutter et spill, irriterende? Selvfølgelig, men det er bare å forvente. Jeg har selv opplevd at noen avslutter et spill når jeg leder 5 - 0 til pause eller scorer vinnermålet i 92. minutt på frispark, uansett skjønner jeg at det er svært lite man kan gjøre for å forbedre dette uten at det skal gå utover de som ikke kan noe for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva med de som sliter med internettforbindelsen og mister den midt i en kamp, skal ikke de få lov til å starte en kamp på nytt uten å måtte vente? Skal man diskriminere de med dårligere internettforbindelse, skal det være nødvendig å ha en meget god linje?
Ja, ja, og ja.
Jeg mener at folk bør slutte å klage over dette så lenge de får seieren, da får man heller velge sine motstandere med omhu, det er mulig å finne motstandere man kjenner eller motstandere med meget lav DNF%. Jeg opplever titt og ofte at noen avslutter et spill, irriterende? Selvfølgelig, men det er bare å forvente. Jeg har selv opplevd at noen avslutter et spill når jeg leder 5 - 0 til pause eller scorer vinnermålet i 92. minutt på frispark, uansett skjønner jeg at det er svært lite man kan gjøre for å forbedre dette uten at det skal gå utover de som ikke kan noe for det.
De som ikke kan noe for det, kan enten få seg en stabil tilkobling, eller finne seg en annen hobby. Det samme gjelder de med ekstrem lagg uten at de faller ut.
Lenke til kommentar

Helt enig TomHel. Det at jeg får en seier når noen quiter hjelper ingen ting, seieren ville jeg fått uansett, og jeg ville ha fått spille kampen ut og hatt det morsomt, som virkelig er det som jeg bryr meg om. Og hvor mange er det som har så dårlig forbindelse at de faller ut gang på gang? Tror ikke det er mange. Syntes EA skal straffe folk som quiter, og jeg er ganske sikker på at mange er enig med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...