Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

@Fredes: Ro deg ned nå, tøffen. United er ikke blant topp fem i årets FIFA utgave, dette er fordi den sentrale midtbanen (tenker hovedsaklig på Fletch) er undervurdert til de grader. Valencia er også langt fra så sterk og hurtig som han er i virkeligheten. Rooney blir i stor grad den eneste store offensive trusselen når man spiller mot de virkelige gode lagene. Jeg har selv spilt en god del med United også i år, da de er favorittlaget mitt, men jeg har en spillestil som ikke fungerer optimalt med United uavhengig av formasjon og hvem jeg velger. Hvis vi ser bort ifra landslag er Chelsea, Barcelona, Real Madrid og Inter klart bedre lag enn det United er i årets versjon. Jeg vil også påstå at Juventus og/eller Bayern München kan plasseres foran. Arsenal/Liverpool er likestilt med United, bedre angrepsrekke (midtbane + spiss(er).

Roma er kanskje ikke bedre, men de passer meg bedre og er laget jeg for tiden spiller med.

Å mestre dårligere lag er gøy, ja, men hvordan kan du sette deg på en pidestall og påstå at du er bedre, fordi du gjør det? Folk velger ikke de beste lagene for å få en fordel, de velger de beste for å være likestilt med motstanderen.

Hilsen en som har spilt/spiller med: Roma, Milan, Inter, Juventus, Udinese, Napoli, Fiorentina, Manchester United, Tottenham, Everton, Aston Villa, Newcastle, Schalke, Stuttgart, Bayer Leverkusen, Hoffenheim, Wolfsburg, Bayern München, Sevilla, Barcelona, Real Madrid, Valencia, Atletico Madrid, Racing Santander, Villareal, Bordeaux, Lyon, PSG, Santos, Boca Juniors osv.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å mestre dårligere lag er gøy, ja, men hvordan kan du sette deg på en pidestall og påstå at du er bedre, fordi du gjør det? Folk velger ikke de beste lagene for å få en fordel, de velger de beste for å være likestilt med motstanderen.

Jeg har da aldri sagt at jeg er så forbanna god. Jeg sier bare at de dårligere lagene ER en del av spillet. Det går faktisk an å spille med dem.

Folk velger definitivt bedre lag en motstanderen for å få en fordel.

JEG liker å konkurrere på like vilkår. Hva andre syns om meg pga. at jeg liker det, kan jeg egentlig bry meg om.

Setter for øvrig pris på at du syns jeg er tøff. Fifa kan jeg dog ikke.

Lenke til kommentar
Jeg pleier som regel å velge et lag med like mange stjerner som motstanderen min. Får en del mindre poeng om du vinner med et lag med flere stjerner :woot:

Jepp, men det systemet er ganske sarva. Har opplevd å få forskjellig ratingbonus\penalty i to kamper. Rematch, samme lag osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som har lyst til å fortelle om "spillefilosofien" deres?

Passningsfilosofi. Meget glad i innlegg, gjør mitt beste for å holde meg unna typiske ''fifamål''.

Lenke til kommentar

Som oftest kommer det som en konsekvens av motstanderen som ruser med back-rekka.

Liker selv å være litt uforutsigbar. Ikke for mye trilling på forsvarsrekka, egentlig. Ofte rett ut på vingen som skjærer inn, eller inn til den sentrale midten som fordeler rundt.

Og om noen vil spille er jeg pålogget. :p

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...