Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke selv fått til å spille med United, men det bør være mulig. God keeper, verdens beste venstreback, godt midtstopperpar og Rafael med fart på høyre (eventuelt en sterk, treg O'Shea). Sentral midt med et eller annet par (Ando, Fletch etc.), Valencia og Nani på kantene og Rooney Berbatov på topp. Om man synes Berbatov er for treg kan man eventuelt bytte han ut med Owen. Det bøøør gå an å spille bra med det laget, men jeg har som sagt til gode å gjøre det over tid.

Lenke til kommentar
Manu i Fifa 10 er ikke nøyaktig like gode som de aller beste lagene på spillet? For en latterlig dårlig unnskyldning...

Er målet deres at spillet skal bli så enkelt som mulig?

Var det noen som sa det?

Hva er det du sikter til?

Det er da opptil flere her som har skrevet at de ikke spiller med manu nettopp fordi laget ikke er like godt som de absolutt beste på spillet.

Det siste jeg skrev var et spørsmål. Om du ikke skjønner såpass så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Endret av fredes
Lenke til kommentar
Manu i Fifa 10 er ikke nøyaktig like gode som de aller beste lagene på spillet? For en latterlig dårlig unnskyldning...

Er målet deres at spillet skal bli så enkelt som mulig?

Var det noen som sa det?

Hva er det du sikter til?

Det er da opptil flere her som har skrevet at de ikke spiller med manu nettopp fordi laget ikke er like godt som de absolutt beste på spillet.

Det siste jeg skrev var et spørsmål. Om du ikke skjønner såpass så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Så du mener at Manchester United er gode nok på Fifa?

Lenke til kommentar

Nei, om du ikke skjønner såpass så kan vi ikke hjelpe deg.

Høres den kjent ut? Du trenge ikke komme her med dine hovne holdninger og spydige kommentarer å regne med å bli tatt seriøst.

Om noen vil velge de antatt beste lagene på Fifa 10 for å enten få ett "overtak" på motstanderene sine eller kanskje fordi de vil starte med ett godt lag siden de kanskje ikke er verdens beste i spillet selv, så har vel du ingen rett til å komme med noen pekefinger?

Om du velger ett 5-stjernerslag eller ett 1-stjernerslag når du spiller, det være offline eller online så er det DIN sak, ingen andre bryr seg, akuratt som DU burde gi faen i hvilke lag andre velger å bruke.

Lenke til kommentar
Nei, om du ikke skjønner såpass så kan vi ikke hjelpe deg.

Høres den kjent ut? Du trenge ikke komme her med dine hovne holdninger og spydige kommentarer å regne med å bli tatt seriøst.

Spesielt at dette smeller fra deg, som stort sett serverer en spydig kommentar i hvert eneste innlegg.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilke lag folk velger å spille med. Det er nok av folk som varierer lagvalgene sine, slik at jeg kan hoppe over barcelona\chelsea\spania.

Det jeg dog ikke klarer å la være å kommentere, er unnskyldningen som brukes for å begrunne valget av barcelona. Hvorfor ikke bare legge seg flat og si at man ønsker å ha et overtak? Manu er forsyne meg ikke et 1-stjerneslag - det er blant spillets beste.

Spill med akkurat det laget dere vil, men ikke kom med fabler om at det ene eller det andre 5-stjernerslaget er for dårlig. Prøv en kamp med 3-4 stjerner og oppdag hvor befriende det er å faktisk beherske spillet.

Lenke til kommentar
Spesielt at dette smeller fra deg, som stort sett serverer en spydig kommentar i hvert eneste innlegg.

Ikke drit deg ut.

Spill med akkurat det laget dere vil, men ikke kom med fabler om at det ene eller det andre 5-stjernerslaget er for dårlig. Prøv en kamp med 3-4 stjerner og oppdag hvor befriende det er å faktisk beherske spillet.

Så du mener at ett 5- stjernerslag IKKE kan være dårligere eller ha dårligere individuelle spillere enn ett annet lag med 5 stjerner?

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...